Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:All done...
Jeg er bare flink i dag![]()
Du starter ved 70 % 3x6 rm
og øvelsen benpres er erstattet med squat fordi ...ja FORDI !

Lithium skrev:WeirdMoose skrev:Kan lige prøve hurtigt at smide noget sammen. Keder mig nemlig
muahaha too slow

Lithium skrev:WeirdMoose skrev:Lithium skrev:WeirdMoose skrev:Kan lige prøve hurtigt at smide noget sammen. Keder mig nemlig
muahaha too slow
Min computer fuckede up.. I HATE IT.. og havde egentlig ikke tålmodighed til at lave det alligevel.
men mit forsøg kan da ses i min første post. normalt ville jeg aldrig smide noget så grimt op
Ja men det virker da ...![]()

Lithium skrev:sorentius skrev:Nice one!!! Mange tak for hjælpen! Nu spiller begge programmer, så kan jeg jo bare vælge og vrage. -Hvor priviligeret! Jeg var gået i gang med at sidde og regne det ud for hver øvelse, og det tog godt nok alt for lang tid, så endnu engang mange tak, begge to!
velbekomme.. det er iøvrigt ret nemt at ændre øvelserne og ændre progression...er sikker på du selv kan hitte ud af hvordan.. på den måde slipper du for ulejlige nørderne hver gang du skal bruge en lineær cyklus

Lithium skrev:sorentius skrev:Nice one!!! Mange tak for hjælpen! Nu spiller begge programmer, så kan jeg jo bare vælge og vrage. -Hvor priviligeret! Jeg var gået i gang med at sidde og regne det ud for hver øvelse, og det tog godt nok alt for lang tid, så endnu engang mange tak, begge to!
velbekomme.. det er iøvrigt ret nemt at ændre øvelserne og ændre progression...er sikker på du selv kan hitte ud af hvordan.. på den måde slipper du for ulejlige nørderne hver gang du skal bruge en lineær cyklus

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster