Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 932
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

Program til om en uge ?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej...

Jeg håber der er en eller to der evt. lige kunne give mig et hint eller to til et nyt fedt program.

Sagen er den, at jeg sluttede min seneste program her i mandags. Det var "The Power of Dropsets" som ligger inde under artikler. Altså har jeg kørt det i godt og vel 8 uger nu. Forinden havde jeg gang i et Sheikoprogram. Begge to har været gode, selvom det sidste godt nok blev en tand for hård til sidst synes jeg.
Så nu er jeg som sagt på jagt efter et nyt, men er lidt i tvivl om hvad der er værd at prøve.

Jeg kan træne tre gange om ugen, og selvom jeg er interesseret i at blive større, så er jeg ikke helt vild med at blive FOR fed.
Min kampvægt pt. er lige omkring de 86 kg (183 høj), så mit fedtprocent er nok omkring de 20 gætter jeg på. Så af den grund, er jeg ikke helt oppe at køre over at skulle få den op på måske 25 :P Så derfor i et eller andet super hardcore, hvor jeg skal bulke som var jeg djævlen ham selv og hvad ved jeg :) Håber I forstår...

Jeg har kost i nogenlunde orden, og så har jeg lige så sent som i dag fået en ny spand kreatin, 5 kg protein og 5 kg maltodextrin ind ad døren - så der burde være grobund for at få haglet en del ned det næste ugers tid.

Men igen, what to do ?
Jeg er som sagt ikke rookie. Ligger på omkring 100 kg i bænk, 120 i squat og ca. 130 i dødløft også, så det er jo det med ikke at vælge et nybegynder program og så bruge mange uger på ikke at få særlig meget ud af det. Men samtidig gider jeg heller ikke de samme en gang til, selvom de virkede. Så ja, hvad er værd at prøve når jeg skal igang igen her på mandag engang. Er egentlig interesseret i et boost over alt faktisk, måske mest skulder og læg. Der synes jeg, at jeg halter mest.

På forhånd tak.

Derunderon.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Så ville jeg nok prøve at hoppe på bodybuildingversionen af WSB programmet - der er en artikel med det under BB mener jeg det er.. Det synes jeg ihvertfald lyder spændende - især hvis du har nogle bestemte muskelgrupper du gerne vil have bragt frem? Men med fedtprocent over 20 - hvorfor så ik ta' 2 måneders cut, og blive awesome med de stats du ellers har ? :twisted:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg Centrum

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

sila0079 skrev:Så ville jeg nok prøve at hoppe på bodybuildingversionen af WSB programmet - der er en artikel med det under BB mener jeg det er.. Det synes jeg ihvertfald lyder spændende - især hvis du har nogle bestemte muskelgrupper du gerne vil have bragt frem? Men med fedtprocent over 20 - hvorfor så ik ta' 2 måneders cut, og blive awesome med de stats du ellers har ? :twisted:

Har jeg også overvejet. Problemet er såmænd, at jeg er en rigtig dårlig "taber" hvis man kan sige det sådan. Sidst jeg skulle cutte, tog det mig 4-5 måneder (Begyndte i slutningen af februar), fordi jeg simpelthen ikke er konsekvent nok mht. til kost og sådan :)
Så jeg tænker bare, at det samme nok ville ske nu, så jeg kan ligeså godt buffe up, og så begynde at cutte engang i februar/marts igen, og så håbe der er sket noget til sommer.

Men tak for tippet. Den kigger jeg lige på :)

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster