Efter en pause på at par uger, og før det er længere periode med useriøs træning, skal jeg igang igen.
Motivationen er tilbage. Og jeg har passer af gå-på-mod. Fodbold er lagt til siden, og der er nu plads til at rette fokuset mod styrketræningen og cuttet, som jeg skal i gang med.
Inden jeg begynder på torsdag, vil jeg gerne lige have mit træningsprogram godkendt.
Det er nu ikke sådan at det er vitterligt avanceret, for jeg har blot taget back-to-basics og kørt noget HIIT-træning imellem.
Men nu til sagen. Der ser således ud:
Mandag: BtB
Tirsdag: BtB
Onsdag: HIIT
Torsdag: BtB
Fredag: BtB
Lørdag HIIT
Søndag: Hvile
Jeg har tænkt mig at køre med HIIT pga. min fedtprocent skal reduceres, da vi nu nærmer os sommerperioden.
Det jeg har tænkt mig er, at begynde på et niveau der ser således ud (Et jeg har fundet på nettet)
Level 1, begynder:
Opvarmning: jog 5 min
HIIT: 8 x 30 sec sprints, 1 min gang mellem hver sprint
Cool down: jog 5 min
Skal lige siges at der er 3 levels, og jeg selvfølgelig trapper op, når jeg føler det er muligt :-)
Vil gerne lige høre jeres vurdering, og samtidig har jeg et spørgsmål. Ved i om man kan indstille ganske normale løbebånd (Dem som de har erhvervet sig med i Fresh Fitness) til at løbe HIIT? - Eller skal man gøre det på den naturlige måde, uden for centeret?

Jeg siger tak og er taknemmelig på forhånd