Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

I alt: 976

Medlemmer: 2

Skjulte: 0

Gæster: 974
Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'
Hej guys.
en normal progressionscykuls varer tit omkring 10 uger (ret mig his jeg tager fejl) efter den 10. siger man at man skal tage en dekonditionerings periode på 7-10 dage for at undgå at man stangerer. Derefter kan du så begynde forfra. Men er det fordelagtigt. hvis man gentager modellen i et år vil man komme op på over en måneds hvile og hvis man tager den tabte styrke og masse man først skal til at opbygge igen kan man hive 2 måneder ud af programmet. Det kan da ikke være fordelagtigt -nogen forslag til hvordan det ellers kan gøres?
Håber i forstår mit spørgsmål. Mvh. Kasper.
-
-
- Reputation point: 0

-
-
-
Logbog: Ingen logbog
-
Galleri: Intet galleri
-
Kostplan: Vis kostplan
Så vidt jeg kan forstå så mister du ingen muskelmasse hvis du kun holder 7-10 dages pause fra din træning.
Styrke er en anden ting. Kommer vel an på hvad du træner efter.
-
-

-
-
-
-
-
superkompensationsprincippet modsiger det du skriver. Så du behøves ikke at tænke over det. Du får kun gavn af det. Jeg kører deload efter hver 4. uge og er steget forfærdeligt meget for tiden...
-

-

-
-
- Styrkeliste
- - Bænkpres: 135.00
- - Squat: 180.00
- - Dødløft: 210.00
-
-
-
-
Okay tak men en deload periode er bare en periode hvor du træner let for at lade op til en ny cyklus ik? man behøver ikke at dekonditionere eller hva?

-
-

-
-
-
-
-
Brugere online