Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1012
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1010

Følg bodybuilding.dk på

Progression

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde enmnet,

Ville bare høre nogle forskellige her fra BB.dk hvor meget masse i har gainet gennem årene, og hva i startede med at måle i arme og frem til nu..

Jeg selv startede på 32-33 cm med 60 kg og nu 37 cm med omkring 72-73 kg på omkring 1½-2 års træning, ved ikke hva fedtprocenten er, men 8-packen er synlig uden at spænde... Kan nogen sige om det er et nogenlunde godt resultat eller noget skidt ???
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



det lyder som en meget god udvikling, især når du siger din 8-pack kan ses uden du spænder. det tyder på din fedtprocent stadig er lav.

selv har jeg gainet 12 kg på 8 måneder, dog med en stigning i fedtprocenten på 2,5 % :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 29. apr 2008, 18:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



okay rart at vide, men jeg har også cuttet ned, tog 13-15 kg på, over 1 års tid hvorefter jeg cuttede i lang tid.. Tror jeg brugte 6 måneder på at cutte ned så har nok spildt en del tid hvor jeg burde have gainet i stedet, synes bare det tog uendelig lang tid før jeg begyndte at tabe fedtet på det nederste abs

Forstår bare ikke hvordan folk der træner nogle år kan have arme på over 40 cm.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bridge skrev:okay rart at vide, men jeg har også cuttet ned, tog 13-15 kg på, over 1 års tid hvorefter jeg cuttede i lang tid.. Tror jeg brugte 6 måneder på at cutte ned så har nok spildt en del tid hvor jeg burde have gainet i stedet, synes bare det tog uendelig lang tid før jeg begyndte at tabe fedtet på det nederste abs

Forstår bare ikke hvordan folk der træner nogle år kan have arme på over 40 cm.


Kunne det tænkes at det er fordi de fleste, der har gjordt det, ikke tuder over, at man kan tage en cm eller to fedt/hud fast mellem to fingre, på det nederste af maven fx? Du siger jo selv at du har brugt 1/3 af din tid på at cutte :)

Jeg vil gerne give min oprigtige mening på din fremgang: 4 cm på armene, specielt når du er 195 cm høj, er ikke særlig meget og kunne være gjordt langt bedre, og det hænger nok sammen med det jeg skrev lige oven over, eller måske har det noget at gøre med din træning.
Tag det som konstruktiv kritik hvis du vil, så du kan blive stor og stærk en dag
Nubretpumper
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 4628
Tilmeldt: 5. jan 2007, 21:23
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bridge skrev:okay rart at vide, men jeg har også cuttet ned, tog 13-15 kg på, over 1 års tid hvorefter jeg cuttede i lang tid.. Tror jeg brugte 6 måneder på at cutte ned så har nok spildt en del tid hvor jeg burde have gainet i stedet, synes bare det tog uendelig lang tid før jeg begyndte at tabe fedtet på det nederste abs

Forstår bare ikke hvordan folk der træner nogle år kan have arme på over 40 cm.


nå okay, forstod det sådan at du havde holdt fedtprocenten lav. hvis du har brugt et halvt år på at cutte, så har meget af dit gain jo været fedt. så er jeg enig med hamper i at det ikke er vildt imponerende. det burde du kunne gøre bedre.

og 40 cm arme på få år er ikke urealistisk med den rette træning og kost.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 29. apr 2008, 18:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har trænet godt og vel 3 år:

Startede med at veje 65 - vejer nu ca. 84 = +19 kg

Ved ikke hvad mine overarme var da jeg startede. Havde ingen synlig muskelmasse, og mener de var på omkring samme størrelse som min underarm, dvs. utroligt små - de er nu ca. 40 til 41 cm.

Jeg har en rimeligt lav fedtprocent. Mine abs er meget tydelige, også når jeg ikke spænder.

:)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeg er nu kun 175 høj, men okay
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bridge skrev:jeg er nu kun 175 høj, men okay


haha nå for saten, ja det er jo en væsentlig forskel. men hvor meget tabte du dig over de der 6 måneder du brugte på at cutte?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 29. apr 2008, 18:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hehe ja..

Hmm jeg tabte vidst 5-6 kg
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



men rent faktisk cuttede jeg kun seriøst i de 2 første måneder hvor jeg løb og de to næste hvor jeg nedsatte kal. indtaget.. de 2 næste var mest fordi jeg var useriøs og ikke fik spist særlig meget
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



men det var mest for at høre om 4-5 cm muskelmasse er nogenlunde godt eller dårligt efter 2 år
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



4-5 cm på armene på 2 år er godt nok, men taget i betragtning at du er forholdsvis nygegynder, burde du være vokset mere. men når du tilsyneladende ikke har haft super godt styr på kost og træning, så kunne du nok ikke forvente mere :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 690
Tilmeldt: 29. apr 2008, 18:57
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Okay har fundet ud af jeg har regnet en smule forkert, selv om det nok kan være lidt ligemeget nu,

Men det første halve år fik jeg ikke noget ud af træningen pga. forkert kost.. gainede de 4-5 cm på det første 10 måneders seriøse træning, det blev desværre lidt overbulk, så brugte 4 måneder på at cutte ned hvor jeg mistede omkring en cm.. De næste 4 måneder har jeg så gainet 1 cm lean muskelmasse så jeg kom op på de 37 igen..

men alt i alt er det jo stadig 4-5 cm lean på 1½ år
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 129
Tilmeldt: 7. jul 2007, 15:44
Geografisk sted: Århus
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moqensen skrev:
Jeg har en rimeligt lav fedtprocent. Mine abs er meget tydelige, også når jeg ikke spænder.

:)

Du er så self-gay :8
Månedens skribent: November 2007
Redaktør
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 3202
Tilmeldt: 10. okt 2006, 13:22
Geografisk sted: Nørrebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster