Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1513
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1510

Følg bodybuilding.dk på

Projekt "Mobile Home"

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har sat mig for, at jeg her efter sommerferien skal prøve at leve en helt anden tilværelse end jeg er vandt til. Jeg vil købe en brugt stationcar eller varevogn, smide de allermest nødvendige ting for overlevelse ind i den, samt en madres bagi til at sove på, og så køre ud i verden og se/opleve en masse ting!
1 års roadtrip.
Jeg skal dog ikke være på farten hele tiden. Der er nogle steder hvor jeg gerne vil opholde mig i 1 uges tid, og der vil jeg nok finde en billig hytte at overnatte i, eller et sted at slå telt op.
Kommer også til at køre en måneds tid i danmark.
Vil have adresse hos mine forældre imens.

Har prøvet så godt jeg kan, at finde information omkring hvor lovligt det er at sove i sin bil.
Så vidt jeg har forstået må man i danmark ikke indrette en varevogn til beboelse, eller bare have en madres bagi. Man må heller ikke sove i den nogen steder. (Man risikerer en ordentlig bøde hvis man bliver opdaget af politiet.) Og det er ikke noget jeg vil risikere.
Jeg synes derimod det er svært at finde noget omkring overnatning i en personbil på hvide plader. Må man det? Og på hvilke steder må man?
De samme spørgsmål har jeg til resten af eu-landende, da det hovedsagligt er der jeg skal opholde mig.

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Gå til politiet og evt få på skift hvad man må og ikke må.

så er du sikker i din sag. Kan også være de kan svare på det på et motorkontor eller lignende. Kommunen Evt.

Som jeg er bekendt med må du sove i din bil, hvis den holder på privat grund/ejendom, camping plads osv. Hvis ikke, altså på offentligt jord, må du ikke.

Du må dog, hvis tætheden melder sig under kørsel, godt tage en mindre lur i din bil. Da træthed under kørsel kan resultere i ulykke. Så kortvarig lur for at blive frisk er godkendt.

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster