Nogen der ved om indtagelse af Propecia/Proscar har en negativ betydning for træningen?
http://www.propecia.com
Det undetrykker jo nogle hormoner....
Ps. Jeg bruger det for at holde på parykken så længe som muligt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

inzaneXs skrev:Ved godt at spørgsmålet ikke lige hører ind under 'doping', men stiller det alligevel her.
Nogen der ved om indtagelse af Propecia/Proscar har en negativ betydning for træningen?
http://www.propecia.com
Det undetrykker jo nogle hormoner....
Ps. Jeg bruger det for at holde på parykken så længe som muligt

inzaneXs skrev:T/E-ratioen?
"Finasterid har ingen affinitet til androgenreceptorer."
Hvad betyder det?

Mike2468 skrev:Jeg syntes det er meget interessant taget i betragtning af at jeg selv bruger det på recept sammen med tetracyklin mod acne med relativt gode resultater.
Mvh Mike

inzaneXs skrev:Mike2468 skrev:Jeg syntes det er meget interessant taget i betragtning af at jeg selv bruger det på recept sammen med tetracyklin mod acne med relativt gode resultater.
Mvh Mike
Du bruger det med gode resultater i forhold til din akne? Tager du også Proscar mod akne eller er det mod hårtab?

GoNe skrev:Det er fordi det hjælper med at rense porrene...

NIDDINGEN skrev:Fandt følgende på lægemiddelkatalogets hjemmeside: af dette kan man se at det medfører diskvalifikation ved dopingtest - tror dog næppe de tester for det.
Endvidere så undertrykker det ikke ens naturlige testosteron - men til gengæld vil T/E ratioen formentlig bliver højere som følge at der ikke sker en reduktion til dihydrotestosteron. Kroppen vil (i følge min mening) kompensere dette ved at aromatisere en større del til østrogen. Deraf ømme brystvorter, større muskulær blødhed og nedsat libido. Ikke kun som følge af østrogen men også som følge af at mængden af DHT bliver nedsat i blodet. DHT er blandt andet ansvarlig for libido og hårdhed i musklerne.. Derfor at bodybuildere bliver hårde muskulært og fuldkommen vildt HORNEY når de tager et DHT derivat som Drostanolone fx...
Alt ovenstående er uden kilder og min egen mening...

incognito skrev:NIDDINGEN skrev:Fandt følgende på lægemiddelkatalogets hjemmeside: af dette kan man se at det medfører diskvalifikation ved dopingtest - tror dog næppe de tester for det.
Endvidere så undertrykker det ikke ens naturlige testosteron - men til gengæld vil T/E ratioen formentlig bliver højere som følge at der ikke sker en reduktion til dihydrotestosteron. Kroppen vil (i følge min mening) kompensere dette ved at aromatisere en større del til østrogen. Deraf ømme brystvorter, større muskulær blødhed og nedsat libido. Ikke kun som følge af østrogen men også som følge af at mængden af DHT bliver nedsat i blodet. DHT er blandt andet ansvarlig for libido og hårdhed i musklerne.. Derfor at bodybuildere bliver hårde muskulært og fuldkommen vildt HORNEY når de tager et DHT derivat som Drostanolone fx...
Alt ovenstående er uden kilder og min egen mening...
Jeg tvivler meget på at testosteronen vil blive forøget så meget at der kan komme aromatiseringsproblemer...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster