Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

9800-Kolditz skrev:Jeg har siddet og overvejet at anskaffe noget protein pulver, jeg får dog rigeligt protein gennem kosten. Men for at ændre den kabolske tilstand kroppen er i efter træning. Jeg indtager nu 1 bøtte makreld og 2 skiver rubrød efter træning. Men ville det være en ide at supplere med protein pulver for at ændre den nedbrydene tilstand. Jeg har set på følgene Basic Protein Matrix, det dog slet ikke samme kvali som ren valle, men dog er det billigt. For mig har det ingen betydning mht. smagen. Men hvad med optagelsen?. Kunne jeg evt. supplere min alm kost med aminosyrer istedet for, da jeg får rigeligt med protein?

christofferj skrev:Disse artikler svarer meget godt på det:
http://bodybuilding.dk/artikler/kostogkosttilskud/indtagkosttilskud.php

9800-Kolditz skrev:christofferj skrev:Disse artikler svarer meget godt på det:
Jeg tror at jeg er en af dem der har været gennem artikler flest gange.. Har læst den op til flere gange, dog kan du ikke gå ud fra den, da der intet står om forsøgsgruppe et's mad vaner sammemlignet med gruppe 2. Som sagt indtager jeg alt hvad jeg skal i løbet af dagen, mangler dog lidt grøtnsager. Så det eneste spørgsmål jeg har, ville det fremme min muskelvækst hvis jeg indtog noget hurtigt optageligt protein/kulhydrat efter træning. Eller er mine rugbrøds madder med makreld/kippers og noget mælk/vand nok?
Og så kan du evt. tage en banan og en god håndfuld rosiner efter træning. Det gør jeg selv ret ofte efter træning og det fungere fint, men tror det vigtigste er, at man får noget protein, om det så er langsomt eller hurtigt optageligt, efter hver træning og altid noget hurtigt optagelige kulhydrater!

9800-Kolditz skrev:Okay. Lyder meget fint. Men hvad, skal jeg smide 250kr mere efter bodylabs eller kan Basic Protein Matrix gå an. Ved godt bodylabs er bedst, men med en indtægt på 80kr ugen stræber jeg efter det billigste. Self ikke hvis optagelsen er 50% dårligere ;)
Så med en løn på 80 kr. ugen, så er det også kun en 4 ugers arbejde og så har du råd til en bøtte fra http://www.bodyman.dk 

9800-Kolditz skrev:Nu lidt off topic... Det trænger vi jo alle til en gang imellem
Hvor lang tid holder sådan en 2kg satan så, evigheder er et stort hord![]()
Det nu ikke nogen løn, men uge penge

9800-Kolditz skrev:Jeg har desvære ikke en lommeregner, men det ser meget lovende ud. Men jeg læste lige artikelen igennem. Postet ovenfor. Så nu man sgu lidt i tvil, man kunne evt. indtage en god potion whey inden træning og lidt gode carbs,0.5L mælk og så det sædvanlige makreld og rugbrød efter. Ud fra min viden omkring det syntes jeg det er en god sammensætning.

christofferj skrev:9800-Kolditz skrev:christofferj skrev:Disse artikler svarer meget godt på det:
Jeg tror at jeg er en af dem der har været gennem artikler flest gange.. Har læst den op til flere gange, dog kan du ikke gå ud fra den, da der intet står om forsøgsgruppe et's mad vaner sammemlignet med gruppe 2. Som sagt indtager jeg alt hvad jeg skal i løbet af dagen, mangler dog lidt grøtnsager. Så det eneste spørgsmål jeg har, ville det fremme min muskelvækst hvis jeg indtog noget hurtigt optageligt protein/kulhydrat efter træning. Eller er mine rugbrøds madder med makreld/kippers og noget mælk/vand nok?
Altså tror det er meget svært at sige, om du vil opnå bedre resultater med hurtigt optageligt protein frem for langsom. Da man jo har fundet ud af, at langsomt optageligt protein er godt efter træning. Hvis jeg var dig så ville jeg skifte lidt mellem Whey protein pulver og så rugbrød og makralOg så kan du evt. tage en banan og en god håndfuld rosiner efter træning. Det gør jeg selv ret ofte efter træning og det fungere fint, men tror det vigtigste er, at man får noget protein, om det så er langsomt eller hurtigt optageligt, efter hver træning og altid noget hurtigt optagelige kulhydrater!
Variation er vejen frem!
Edit: er der evt. nogen som har den artikel omkring, at langsomt optageligt protein er godt efter træningen?

Nick187 skrev:christofferj skrev:9800-Kolditz skrev:christofferj skrev:Disse artikler svarer meget godt på det:
Altså tror det er meget svært at sige, om du vil opnå bedre resultater med hurtigt optageligt protein frem for langsom. Da man jo har fundet ud af, at langsomt optageligt protein er godt efter træning. Hvis jeg var dig så ville jeg skifte lidt mellem Whey protein pulver og så rugbrød og makralOg så kan du evt. tage en banan og en god håndfuld rosiner efter træning. Det gør jeg selv ret ofte efter træning og det fungere fint, men tror det vigtigste er, at man får noget protein, om det så er langsomt eller hurtigt optageligt, efter hver træning og altid noget hurtigt optagelige kulhydrater!
Variation er vejen frem!
Edit: er der evt. nogen som har den artikel omkring, at langsomt optageligt protein er godt efter træningen?
Her er den:
http://www.gomotion.dk/artikler.asp?p_id=111&a_id=30&mode=detail&title=art
stof til eftertanke, har selv overvejet at bruge kasein i min pwo-shake
! Vil lige læse den igennem. Kunne også godt være jeg vil overveje at skifte lidt mere over til langsomt optageligt istedet, men igen, så er det at skifte sådan lidt mellem langsomt og hurtigt nok det aller bedste efter min overbevisning!

9800-Kolditz skrev:Haha christofferj. Jeg har postet linket meget længere oppe, har du slet ikke opdaget det

christofferj skrev:Nick187 skrev:christofferj skrev:9800-Kolditz skrev:christofferj skrev:Disse artikler svarer meget godt på det:
Variation er vejen frem!
Her er den:
http://www.gomotion.dk/artikler.asp?p_id=111&a_id=30&mode=detail&title=art
stof til eftertanke, har selv overvejet at bruge kasein i min pwo-shake
Tak for det! Vil lige læse den igennem. Kunne også godt være jeg vil overveje at skifte lidt mere over til langsomt optageligt istedet, men igen, så er det at skifte sådan lidt mellem langsomt og hurtigt nok det aller bedste efter min overbevisning!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster