Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micromil skrev:jamen er der nogen stor forskel på bodylab 80 og bodylab 90 `??

micromil skrev:hvilket vil sige ?

Jakob skrev:micromil skrev:hvilket vil sige ?
Laktose = mælkesukker.
Men nogle mennesker kan ikke tåle laktose og derfor heller ikke Whey 80, men derimod godt Whey 95. Det kaldes også med et fint ord: Laktoseintolerans

HAV skrev:Jakob skrev:micromil skrev:hvilket vil sige ?
Laktose = mælkesukker.
Men nogle mennesker kan ikke tåle laktose og derfor heller ikke Whey 80, men derimod godt Whey 95. Det kaldes også med et fint ord: Laktoseintolerans
Hvad er symtomerne på ikke at tåle laktose egentligt ?

??! Hvis det var laktosen jeg ikke kunne tåle, kunne jeg jo bare købe Whey 95. Det er lidt underligt, for kan godt tåle at drikke en "Recorvery" proteindrik som vi har nede i centeret, og hvad jeg husker, så er den lavet på valleprotein ?! Har du evt nogen fotklaring på det, eller gode råd ?!
HAV skrev:Ok tak. Var en del i tvivl om hvad symptomerne var. Syntes nemlig det er underligt at jeg får rigtig uren hud af at spise bodylab whey 80, men kan godt spise bodylab soy protein uden problemer![]()
??! Hvis det var laktosen jeg ikke kunne tåle, kunne jeg jo bare købe Whey 95. Det er lidt underligt, for kan godt tåle at drikke en "Recorvery" proteindrik som vi har nede i centeret, og hvad jeg husker, så er den lavet på valleprotein ?! Har du evt nogen fotklaring på det, eller gode råd ?!

Jakob skrev:HAV skrev:Ok tak. Var en del i tvivl om hvad symptomerne var. Syntes nemlig det er underligt at jeg får rigtig uren hud af at spise bodylab whey 80, men kan godt spise bodylab soy protein uden problemer![]()
At det er indbildning ?
Tror du ikke bare det er et tilfælde ?

Marle skrev:jo ville jeg ihvertfald prøve, hvis jeg var i samme situation!

HAV skrev:Jakob skrev:HAV skrev:Ok tak. Var en del i tvivl om hvad symptomerne var. Syntes nemlig det er underligt at jeg får rigtig uren hud af at spise bodylab whey 80, men kan godt spise bodylab soy protein uden problemer![]()
At det er indbildning ?
Hvis det var indbildning havde jeg jo ikke postet det ! Men et tilfælde... tjo det kan godt være. Kunne det ikke være en ide at prøve med whey 95 i stedet for 80. Er det ikke mere rent ?!

Marle skrev:ja lige præcis

Jakob skrev:HAV skrev:Jakob skrev:HAV skrev:Ok tak. Var en del i tvivl om hvad symptomerne var. Syntes nemlig det er underligt at jeg får rigtig uren hud af at spise bodylab whey 80, men kan godt spise bodylab soy protein uden problemer![]()
At det er indbildning ?
Hvis det var indbildning havde jeg jo ikke postet det ! Men et tilfælde... tjo det kan godt være. Kunne det ikke være en ide at prøve med whey 95 i stedet for 80. Er det ikke mere rent ?!
Det er godt nok renset for fedt og laktose, men ved ikke hvor meget det betyder. Men det skal da ikke afholde dig fra at prøve
Har lige et spørgsmål. Tog du kun dine "whey-shakes" efter træning?

Jakob skrev:Det kunne også være pga. kroppens øgede produktion af hormoner, som respons på træningen ?
Prøv at tag en valleprotein shake igen og se om det stadig sker.

Jakob skrev:Ikke nødvendigvis. Altså de kan da godt bruges på andre tidspunkter, men de fleste tager en shake lige efter træning.
Nu indeholder 1l mælk også meget laktose, set i forhold til hvor meget laktose du finder i en bodylab whey 80 2kg spand, men synes nu det lyder mærkeligt at du skulle få bumser af at bruge hvilket som helst proteinmærke for den sags skyld.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster