Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cykelmyggen Egon skrev:min priortering er baseret på at topicstarter vil indtage 3 shakes i løbet af dagen, de tidspunkter jeg nævner er imo de bedste, så må kosten tilrettelægges herefter da det jo netop er tidspunkterne til indtagelse af shakes han efterspørger

Cykelmyggen Egon skrev:jeg vejleder ud fra de kriterer han opstiller, du har ganske ret i at det ville være mere hesigtsmæssigt, at tilrettelægge det hvis jeg havde kendskab til hans øvrige kost.
nu havde jeg forventet lidt feedback fra ham og dermed sikkert indskærpe det yderligere, mit indlæg var sådanset mest for at starte en snak, hvor jeg selvfølgelig gerne ville hjælpe yderligere, som fx. spørge ind til hans øvreige kost osv.

Bay skrev:Om morgenen er oplagt.
Og så fordel den sidste ud over dagen en gang

Andersbr skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg vejleder ud fra de kriterer han opstiller, du har ganske ret i at det ville være mere hesigtsmæssigt, at tilrettelægge det hvis jeg havde kendskab til hans øvrige kost.
nu havde jeg forventet lidt feedback fra ham og dermed sikkert indskærpe det yderligere, mit indlæg var sådanset mest for at starte en snak, hvor jeg selvfølgelig gerne ville hjælpe yderligere, som fx. spørge ind til hans øvreige kost osv.
Okay, fair nok
Shazam, lad os høre lidt mere om hvad du fylder i hovedet i løbet af dagen, hvornår du fylder det forskellige i, hvornår du træner osv. Så folk bedre kan hjælpe dig på vej.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster