Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dety skrev:heh tusind tak for det hurtige svar, tjah desværre er min store spise lyst gået i stå efter en del års overspisning som er gået op for mig , så du har ingen mærker du vil anbefale ? som sagt pris er ligegyldig bar det duer

Dety skrev:heh tusind tak for det hurtige svar, tjah desværre er min store spise lyst gået i stå efter en del års overspisning som er gået op for mig , så du har ingen mærker du vil anbefale ? som sagt pris er ligegyldig bar det duer

, men en svend som på på 110kg det med protein pulver(: , og ved godt hvis man for xx antal igennem kost ska man skrue ned på det man indtar i shake 
Dety skrev:jens, ved godt til at protein pulver ik er det magiske pulver tilbage. men hård træning og vilje , og så ja noget med imellem 1g-2g per kg man vejer
, men en svend som på på 110kg det med protein pulver(: , og ved godt hvis man for xx antal igennem kost ska man skrue ned på det man indtar i shake

Dety skrev:ja okai, men hvis man indtar mer end 2g per kg , så der jo os fler kulhydrater man ska forbrænde så man ik tar på ?

Jenslyn87 skrev:Dety skrev:ja okai, men hvis man indtar mer end 2g per kg , så der jo os fler kulhydrater man ska forbrænde så man ik tar på ?
wat

Mathias. skrev:Jenslyn87 skrev:Dety skrev:ja okai, men hvis man indtar mer end 2g per kg , så der jo os fler kulhydrater man ska forbrænde så man ik tar på ?
wat
han mener at der er flere kalorier at forbrænde ;)

, nå men vil smutte i seng . at være oppe i 24 timer er lort , går man tænker og staver af lort
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster