Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1326
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1324

Følg bodybuilding.dk på

Protein

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

er ny her inde på forumet , nu hvor lønnings dag er nær vi jeg gerne investere lidt i min krop.

så derfor søger jeg et godt protein produkt

lidt om mig , er overvægtigt . vil gerne tabe mig , men har lært og fundet ud af for jeg det protein min krop kan optage om dagen blir min krop ik så øm , måske er det ren indbildning hvem ved ,

så hvis nogen har nogle gode input eller ideer så jeg frisk på alt

mhv, Casper

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 20.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bare køb ganske almindeligt valleprotein og supplér op efter behov. Hvis du får tilstrækkeligt protein gennem kosten, vil det ikke hjælpe dig, men for mange gør valleprotein det nemmere at ramme de ca. 2 gram protein pr. kg kropsvægt (eller mere) om dagen, som er et fint mål at skyde efter :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

heh tusind tak for det hurtige svar :) , tjah desværre er min store spise lyst gået i stå efter en del års overspisning som er gået op for mig , så du har ingen mærker du vil anbefale ? som sagt pris er ligegyldig bar det duer :)

Styrkeliste

Dety skrev:heh tusind tak for det hurtige svar :) , tjah desværre er min store spise lyst gået i stå efter en del års overspisning som er gået op for mig , så du har ingen mærker du vil anbefale ? som sagt pris er ligegyldig bar det duer :)

Bodylabs ganske almindelige whey er et fint valg! Jeg bruger selv Dymatize, fordi jeg elsker smagen :8 Bodylabs pulver smager dog også fint. http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html

Det er bare vigtigt at være opmærksom på følgende: Proteinpulver er IKKE magisk, så du får ikke - bare som eksempel - 30 % eller en anden arbitrær værdi mere ud af træningen ved at supplementere med det. Det er kun relevant at benytte i det omfang, du ikke får dækket dit daglige behov gennem ganske almindelig mad og drikke... :)

Det er også derfor, det ikke giver mening at sige, at 'man' skal supplementere med 2 shakes dagligt. Det giver kun mening at se samlet på dagens indtag og benytte det som en hjælp i den sammenhæng.

Jeg virker måske lidt forhippet på at kommunikere det her, men der er bare SÅ mange, der tror, at man automatisk føjer et eller andet til sin træning ved at indtage proteinpulver, og jeg forstod på dit indlæg, at du måske var en af dem. Det er bare en myte, der er fin at få gjort op med ;)
Sidst rettet af Jenslyn87 29. maj 2011, 23:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Dety skrev:heh tusind tak for det hurtige svar :) , tjah desværre er min store spise lyst gået i stå efter en del års overspisning som er gået op for mig , så du har ingen mærker du vil anbefale ? som sagt pris er ligegyldig bar det duer :)

hvis smag også er ligegyldigt, så har jeg noget med neutral smag, som er uåbnet. vil gerne sælge det til halv pris af hvad jeg har givet for det hvis du er intra. Jeg sælger det, fordi jeg har fået en skade og derfor ikke kommer til at træne de næste par måneder :) svar kun pb.

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

jens :) , ved godt til at protein pulver ik er det magiske pulver tilbage. men hård træning og vilje , og så ja noget med imellem 1g-2g per kg man vejer :D , men en svend som på på 110kg det med protein pulver(: , og ved godt hvis man for xx antal igennem kost ska man skrue ned på det man indtar i shake :)

Styrkeliste

Dety skrev:jens :) , ved godt til at protein pulver ik er det magiske pulver tilbage. men hård træning og vilje , og så ja noget med imellem 1g-2g per kg man vejer :D , men en svend som på på 110kg det med protein pulver(: , og ved godt hvis man for xx antal igennem kost ska man skrue ned på det man indtar i shake :)

Gut gut :wink:

En mindre ting: du SKAL bestemt ikke skrue ned på noget som helst, selvom du får 2 gram protein pr. kg kropsvægt. Der er absolut ikke noget galt i at få mere. Hvis du har hørt myten om, at det kan være hårdt for nyrene at håndtere mere, så er det noget ævl. Så længe du er sund og rask, kan du indtage nærmest så meget, som det passer dig, uden risiko
Brugeravatar

ja okai :) , men hvis man indtar mer end 2g per kg , så der jo os fler kulhydrater man ska forbrænde så man ik tar på ? :D

Styrkeliste

Dety skrev:ja okai :) , men hvis man indtar mer end 2g per kg , så der jo os fler kulhydrater man ska forbrænde så man ik tar på ? :D

wat
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:
Dety skrev:ja okai :) , men hvis man indtar mer end 2g per kg , så der jo os fler kulhydrater man ska forbrænde så man ik tar på ? :D

wat

han mener at der er flere kalorier at forbrænde ;)

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

Mathias. skrev:
Jenslyn87 skrev:

wat

han mener at der er flere kalorier at forbrænde ;)

Det er da selvfølgelig rigtigt, men det har ikke noget med kulhydrater specifikt at gøre...
Brugeravatar

takker :D, nå men vil smutte i seng . at være oppe i 24 timer er lort , går man tænker og staver af lort

tak for hjælpen endelig nogen der ved hva de taler om , fordi den by jeg bor i er total anti træning ;

og at når men drikker protein pulver pisser man det overskydende ud :S og hva det ik ellers siger

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster