Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.

congoboy skrev:Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.
malto hvad??

Gainer skrev:congoboy skrev:Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.
malto hvad??
Maltodrextrin, altså - f.eks. Bodylab Carbs.
Sakset fra Bodylab;
Maltodextrin – hurtig energitilførsel:
Når man indtager en kulhydratdrik, skal den passere mavesækken for at kunne optages fra tarmen til blodbanen og derfra ud til musklerne. Denne mavetømningshastighed afhænger af antallet af partikler (osmolariteten), som findes i den væske, der skal forlade maven. Sænkes mavetømningshastigheden, nedsættes energitilførslen.
Fordelen ved at benytte maltodextrin i sin kulhydratdrik er, at kæderne af glukosemolekyler kun tæller for en osmotisk partikel. Man kan derfor blande sin kulhydratdrik mere koncentreret, uden at det sænker mavetømningshastigheden.

Recept skrev:En banan er ganske fint. Maltodextrin er bare nemt lige at putte i shakeren og en banan kan blive lidt smattet i tasken - men hvis du kan klare det, så er bananen super.

congoboy skrev:Recept skrev:En banan er ganske fint. Maltodextrin er bare nemt lige at putte i shakeren og en banan kan blive lidt smattet i tasken - men hvis du kan klare det, så er bananen super.
Jamen det er jo super, vi får gratis bananer hernede i libanon(udsendt soldat)

Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.

skamd skrev:Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.
Øhh.. Jeg ville kaste mig frådende over både proteinshake og et solidt måltid mad på det tidspunkt!
Med mindre, at du virkelig passer på din vægt vil jeg anbefale, at du tager en ordentligt proteinshake efter din træning og dertil også spiser et godt måltid mad for at få energi til resten af dagen.

Qmega skrev:skamd skrev:Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.
Øhh.. Jeg ville kaste mig frådende over både proteinshake og et solidt måltid mad på det tidspunkt!
Med mindre, at du virkelig passer på din vægt vil jeg anbefale, at du tager en ordentligt proteinshake efter din træning og dertil også spiser et godt måltid mad for at få energi til resten af dagen.
Skamd, jeg tror du har misforstået mig, han spørger om man behøver at tage en shake efter træning, selvom man har drukket én inden.

Qmega skrev:skamd skrev:Qmega skrev:Nej, ikke hvis du har indtaget din shake lige før træning. Husk også maltodextrin.
Skamd, jeg tror du har misforstået mig, han spørger om man behøver at tage en shake efter træning, selvom man har drukket én inden.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:mælk er da også kulhydrater, og har læst at 10 gram kulhydrater efter træning sammen med proteiner er nok til at stimulere proteinsynstesen.
dvs ca 200 gram mælk, så rammer man de 10

skamd skrev:merijaan skrev:mælk er da også kulhydrater, og har læst at 10 gram kulhydrater efter træning sammen med proteiner er nok til at stimulere proteinsynstesen.
Med mindre du kan køle det ned bliver mælk desværre ret ulækkert af at ligge i et skab i to timers tid
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:skamd skrev:merijaan skrev:mælk er da også kulhydrater, og har læst at 10 gram kulhydrater efter træning sammen med proteiner er nok til at stimulere proteinsynstesen.
Med mindre du kan køle det ned bliver mælk desværre ret ulækkert af at ligge i et skab i to timers tid
det er da meget normalt at have en shake i skabet, mælk + pulver = protein + kulhydrater
så er man da dækket ind af kulhydraterne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster