Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1451
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1450

Følg bodybuilding.dk på

Protein + whey gainer

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej folkens

Jeg har lige anskaffet mig noget protein pulver, som supplement til kosten, så jeg kunne blive lidt større :)

Men men, min forbrænding er meget høj, og tror jeg bliver nødt til at få anskaffet mig noget whey gainer istedet for, som supplement til kulhydraterne.

Nu sidder jeg så og tænker på om mit indkøb af protein pulveret har været total spild? eller om man kan mixe gainer med almindelig protein pulver ? giver det evt. bedre eller dårligere?

Jeg har ikke lagt min kostplan op, da jeg er ved at udarbejde den, men kan garantere for at jeg ikke kommer op på de kulhydrater jeg skal.

Jeg skriver herinde fordi jeg har siddet i mange timer og læst og læst, og jeg bliver kun mere forvirret af det, da der er rigtig mange der skriver hvidt forskellige ting.

min vægt ligger på mellem 76 - 78 kg og er 191cm høj. Jeg har trænet i et par år nu on / off og nu vil jeg have der skal ske lidt mere :) De muskler jeg nu har trænet op, må godt blive lidt større ;)

på forhånd tak:)

Kasper

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Roskvist skrev: u sidder jeg så og tænker på om mit indkøb af protein pulveret har været total spild? eller om man kan mixe gainer med almindelig protein pulver ? giver det evt. bedre eller dårligere?
Giver bedre eller dårligere, hvad? .. Tror du skal læse lidt artikler omkring kost og det du har læst skal du læse om igen, for det ser ret meget ud som om du har misforstået det.

Man bliver ikke større af protein pulver.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Klik >> Kost Og kosttilskud << Klik

:D
- Vi i Dansk Folkeparti, har det menneskesyn, at dyr skal behandles ordentligt.
Pia K. formand for DF.
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg begriber ikke hvordan folk kan træne flere år uden resultater, uden at stoppe eller sætte sig ind i tingene.
Proteinpulver og weight gainer kan være fine supplementer til kosten, men de er ikke mirakelmidler, der lige pludselig gør dine muskler større. Du kan ligeså godt få de ekstra kalorier fra normal mad. IMO er proteinpulver kun smart, til at have med i træningstasken og drikke efter træning.
KIG FORBI MIN LOG ELLER SE HOMEMADE TRAINING FOOTAGE !
Brugeravatar

Geografisk sted: Nyborg

Træner her: Nyborg Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud