Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1420
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1418

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver..

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Kære Bodybuildere og motionister.

Dette emne er der sikkert blevet skrevet stolpe op og stolpe ned om, så jeg underskylder på forhånd hvis nogen føler sig generet.
For et halv års tid siden blev jeg student og det medførte den obligatoriske studenterrunde. Siden har jeg læst lidt videre og har ikke rigtig haft tid til at gøre det store ud af min træning. Hvad angår træning og form i dag vil jeg ikke betegne mig selv som "stor". Jeg er muskuløs og i "nogenlunde" form. Under studenterrunden tog jeg 4-5 kg på som jeg gerne vil af med nu.
Min logik siger mig at jeg skal undgå at spise særlig meget for at tabe det fedt jeg har omkring maven, men samtidig synes jeg også at have læst et sted at protein er vigtigt selvom man skal tabe sig!

Mit spørgsmål er nu om jeg skal købe noget proteinpulver (hvis ja, er der så noget der er mere at foretrække end andet) og/eller om der er andre produkter på markedet som kan øge mit vægttab samt give mig mere styrke og muskelmasse? Jeg er 175 cm og vejer 77 kg. Jeg træner 5-6 gange ugentlig og mit program er delt således op: Hver anden dag er det triceps, bryst og skulder. Hver anden dag er det ryg, biceps og ben.

Jeg takker på forhånd for de brugbare svar, som jeg har set der ofte kommer inde på disse fora.
Venlig hilsen Nikolaj.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

ImNotBig skrev:Kære Bodybuildere og motionister.

Dette emne er der sikkert blevet skrevet stolpe op og stolpe ned om, så jeg underskylder på forhånd hvis nogen føler sig generet.
For et halv års tid siden blev jeg student og det medførte den obligatoriske studenterrunde. Siden har jeg læst lidt videre og har ikke rigtig haft tid til at gøre det store ud af min træning. Hvad angår træning og form i dag vil jeg ikke betegne mig selv som "stor". Jeg er muskuløs og i "nogenlunde" form. Under studenterrunden tog jeg 4-5 kg på som jeg gerne vil af med nu.
Min logik siger mig at jeg skal undgå at spise særlig meget for at tabe det fedt jeg har omkring maven, men samtidig synes jeg også at have læst et sted at protein er vigtigt selvom man skal tabe sig!

Mit spørgsmål er nu om jeg skal købe noget proteinpulver (hvis ja, er der så noget der er mere at foretrække end andet) og/eller om der er andre produkter på markedet som kan øge mit vægttab samt give mig mere styrke og muskelmasse? Jeg er 175 cm og vejer 77 kg. Jeg træner 5-6 gange ugentlig og mit program er delt således op: Hver anden dag er det triceps, bryst og skulder. Hver anden dag er det ryg, biceps og ben.

Jeg takker på forhånd for de brugbare svar, som jeg har set der ofte kommer inde på disse fora.
Venlig hilsen Nikolaj.

Proteinpulver er at godt supplement til en i forvejen god og næringsfuld kost..
Der er ikke nogle produkter på markedet der kan øge dit vægttab og give dig bedre styrke og muskelmasse. Der er kun en vej til det og det er den hårde vej..

Proteinpulver er proteinpulver, det er smag og behag hvilket mærke, smag osv man er til.. Et fornuftigt valg er bodylabs proteinpulver, det både smager fint og er forholdsvist billigt.

Du må få styr på din kost, ellers er det hele lidt ligegyldigt.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster