Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 953
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 950

Følg bodybuilding.dk på

Prøve på et program

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BB.dk

Jeg har været ved at søge rundt omkring på nettet ang et cut program. Da jeg er ved at træne op til en 1/2 ironman vil jeg gerne ha min fedt% ned og gør jeg ved at holde mit kalorie indtag på ca 2621. Håber det lyder rigtigt.
Planen er 30 min opvarmning i form af løbebånd / cykel eller romaskine før programmet. Og skal ha flettet cykling og svømning mellem trænings dagene.

Jeg faldt så over denne side fra 2006 med et program som lyder :

Dag1+Dag3

Squat 10x3
Calf Raises 3x8
Incline Bænkpress 10x3
Militarypress 3x8
Dips 3x8

Day2+Day4

Dødløft 10x3
Yates rows 3x8
Chin ups 3x8
DB rows 3x8
DB Curls 3x8
Mave

Programmet er taget ud fra denne artikel som hedder http://www.(link slettet).dk/vis_artikel.php?id=7 eller dele der fra. Er det helt umuligt og enten hvad mangler der og hvad burde pauserne mellem ligge på?
Plejer at træne på en anden måde så skal har kikket nogle øvelse guides gemmen for at få styr på de løft :oops: har jeg vist gjort for lidt i.
Spørg endelig hvis der er noget jeg mangler. Er temmelig ny på forumet og vil gerne ha ordenligt styr på træningen nu :)
Mvh Thomas

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er dit ønskede formål med programmet helt præcist?

Jeg går ud fra, det er en variation af Alternativ hypertrofi du har fundet frem her (http://news.bodylab.dk/artikler/1222-al ... y-training), og det kan da helt sikkert være et sjovt program, men hvis du formål er at holde så godt på massen som muligt under cut, så vil et mere traditionelt hypertrofiprogram være en bedre løsning, og hvis formålet er at forbedre styrken, så vil et tungere program være at foretrække.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

Formålet er at holde på dem masse jeg har og gerne vil ha min fedt% ned. Søgte på et cut program og så kom dette op og ja det er et alternativ hypertrofi-træning men dog godt nok ikk fra den siden af du linker til :)
Dog jeg ikk synes min vægt går ned af men folk siger da jeg taber mig så må da være på vej :D

Men øvelser er de så fint nok ved så at finde et traditionelt program? Vil ikk sige jeg ligger i den lave ende med hensyn til styrke så det må vente til efter sommeren :)

Tak for feedback :)

Hvis din vægt ikke falder, bliver du nødt til at kigge på din kost. Det er nødvendigt at ligge i kalorieunderskud, hvis du vil af med fedtet uanset hvilket træningsprogram du kører.

Med hensyn til øvelser er det ligeså godt at finde et mere traditionelt program. Specielt fordi jeg tror, at du i løbet af et cut vil føle det meget anstrengende at skulle køre 10 tunge sæt af 3 reps.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

Nu køre jeg min kost gemmen den app lifesum og nogle gange ligger jeg i meget underskud synes jeg men må lige holde lidt mere øje med vægten og høre på de andre når de kan se forskellen :)

Burde jeg køre et fullbody program hver gang eller er det fint nok at dele det op??

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster