Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1503
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1500

Følg bodybuilding.dk på

Racercykel uden stelnr.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB!

Jeg har købt mig en racercykel på en ferie i det mørke Jylland. Cyklen står desværre uden stelnr, da den har været stjålet. Dog havde sælger kvittering, så det var jo intet problem... Jeg står nu og skal på cykeltur med drengene, og skal have serviceret cyklen inden, men har mistet kvitteringen, er det muligt at få den fixet hos en cykelbiks, uden den plade hvor stellnr normalt står?

BEMÆRK CYKLEN ER IKKE STJÅLET! Men vil helst være fri for alt det bøvl det kan skabe.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Stelnummeret på en cykel plejer som regel ikke, at sidde på en plade men derimod sadelrøret, kranken eller kronrøret. Så skulle det også gerne være indgraveret så det ikke er til at ridse væk. Kan selvfølge også være din er en undtagelse, det plejer bare at være sådan.

Cykelmanden behøver ikke stelnummer for, at fikse din cykel.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Der mangler en lille plade/afdækning under kranken, altså der hvor sadelrøret og det andet rør samles nede ved pedalerne :D Vender man cyklen om, så er der en lille afdækning der er fjernet, og på den skulle stelnummeret have været :D ! Men er det intet problem eller hvad? Jeg har tænkt mig at kontakte sælger, for at se om jeg kan få noget andet bevis på den igen, men vil bare lige få den fixet nu her, så jeg kan tage på ferie... Det ville være ærgeligt hvis cykelværkstedet ikke ville udlevere den igen.

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00

Kostplan: Ingen kostplan

ullabaws skrev:Der mangler en lille plade/afdækning under kranken, altså der hvor sadelrøret og det andet rør samles nede ved pedalerne :D Vender man cyklen om, så er der en lille afdækning der er fjernet, og på den skulle stelnummeret have været :D ! Men er det intet problem eller hvad? Jeg har tænkt mig at kontakte sælger, for at se om jeg kan få noget andet bevis på den igen, men vil bare lige få den fixet nu her, så jeg kan tage på ferie... Det ville være ærgeligt hvis cykelværkstedet ikke ville udlevere den igen.

Cykelmanden vil højst sandsynlig bare tænke på de penge han tjener, vil jeg tro. Du kunne også kontakte politiet og spørge dem til råds. De kan også lave et nyt stelnummer til dig :)
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Logbog: Vis logbog

Det skulle ikke være noget problem.

Jeg ville blive meget overrasket, hvis cykelsmeden ikke vil udlevere cyklen igen pga. manglende stelnummer.

Det eneste du skal passe godt på er at den ikke bliver stjålet, da det bliver svært (umuligt?) at melde den stjålet og få penge fra forsikringselskabet.

Reputation point: 10

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster