Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1597
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1594

Følg bodybuilding.dk på

Råd til den nye gut...

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey allesammen..
Jeg ny her og indtil nu har jeg ikke rigtigt haft trænet.. Der var en overgang hvor jeg anskaffede mig nogle vægte, men selvom jeg trænede og trænede skete der ikke rigtigt noget..
Så snakkede jeg med nogle a mine venner som også træner (dog kun en smule, men ved mere om det end mig) og de sagde det nok var fordi jeg ikke fik nok proteiner..
Og ja de er jo kroppens byggesten så gav jo mening..
Jeg fik så anskaffet mig først 1 kg weightgainer pulver til at starte med for smag osv.. Det var kanon så det forsvandt på en uge jo.. Så jeg bestilte 2 kg men af et andet billigere mærke (tænkte hvis jeg sku bruge et kilo på en uge så måtte jeg finde noget billigere).
Det smagte lidt dårligere men var til at leve med og forsvandt også nogenlunde hurtigt..
Så jeg bestilte 5 kg af samme type, men her kom en masse i vejen så jeg ikke havde tid og overskud..
Og da jeg i 3 uger ikke havde haft tid var det ligesom pusten var gået af ballonen..

Men denne gang skal der sku ske noget!
Jeg er ikke interesseret store muskler eller noget, men vil bare gerne se "normal" ud og ikke ligne det omvandrende skelet jeg er idag.
Jeg 185 høj, og 60 kgs fylde.. Ja meega tynd..!
Så jeg vil bare have normale arme, ben, hænder og krop som ikke ligner et skelet..

Jeg har ligesom bredal problemer med at få mad ned, men prøver..
Morgenmad er altid en form for brød.. Men som regel har jeg ikke tid så bare i bad og i skole..
Når jeg kommer i skole starter jeg dagen med en sandwich (som regel fordi dette bliver min morgenmad). Jeg synes den er god og sund. Det baguette-brød med kød, salat, peber, agurk og dressing i.. Smager rigtigt godt..
Og så overvejede jeg at tage et glas vand med kreatin (2 g) dertil for at skylle det ned, samt en ½ L kakao..
Så i løbet af dagen ryger endnu en sandwich ned plus noget drikkelse.. Måske appelsinsaft..
Så kommer jeg hjem hvor jeg regner med den skal stå på 2 home-made sandwich m tun (i olie hvilket jeg foretrækker. Har det noget og sige om det m olie eller i vand?), majs, peber hvis vi har og agurk i.
Så lave en shake med 1 L mælk, 2-3 scoops pulver, lidt sukker og have den som drikkelse ved siden af..
Jeg plejer som regel at vente med at spise til vi skal ha aftensmad, hvor det er god gammeldav's (kartofler, frikadeller, medister, og sovs).
Noget der måske var bedre?
Skal jeg blande noget pasta ind i løbet af dagen måske?

Så havde jeg tænkt at tage endnu en halv liter shake før jeg går i seng.. Lyder dette okay hvis jeg skal ha mere sul på?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Har du ik et center i nærheden?
Hvad har du af midler nu?

hvis du har svært ved at få mad ned er kodeordet: Flydende

jamen grunden til ville dette i starten var fordi jeg tænkte hvis jeg fik lidt muskler ville jeg ikke se så tynd ud.. Men så lærte jeg kun lige det mest basale og fik og vide at hvis jeg brugte weightgainer uden at træne ville jeg bare tage på og er i starten mit første mål.. Når jeg så har fået lidt fylde på vil jeg begynde at bygge musklerne på så indtil videre venter jeg med træningen..
Ja men hva siger du til selve den kost jeg kører?
Er det noget der vil ku gi mig mere sul på kroppen eller skal noget ændres?

ehh det med bevidst at ville tage fedt på er jeg sgu ikke meget for. Sørg for at løfte nogen vægte imens, så vil de kilo der kommer på fordele sig til noget muskel og noget fedt. Det vil uden tvivl komme til at se pænere ud. Når du siger du ikke er ude efter et "pumpet" udseende, så er det sgu ik noget der bare kommer lige pludseligt :)
Det at være en smule undervægtig er et udmærket udgangspunkt.
Der er ingen grund til at vente med trænningen.

TRÆN OG SPIS!

Jamen jeg ikke kun "en smule" undervægtig..! Det ikke ligefrem noget man ønsker at se på..
Men tanken var nærmere at hvis jeg ikke træner, kommer de tynde fingre hurtigere væk og at man kan se mine knogler ovenpå mine hænder osv..
Og hvis jeg træner går der længere før det knoglede/ekstremt tynde udseende forsvinder og det er det jeg i første omgang hurtigt vil ha væk..

Du vil altså gerne have noget fedt til ligesom at "dække" dine knogler? Det giver vel en vis mening, men jeg vil lige sige at jo tyndere du er, jo bedre mulighed har du for at tage muskelmasse på og få det til at se rigtigt pænt ud.

Jeg vil foreslå en kalorieholdig kostplan og et velovervejet træningsprogram.
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan