Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Almond skrev:Hvor længe har du trænet?
Du har sgu et flot patværk, din styrke taget i betragtning.

Kasperhoff... skrev:Almond skrev:Hvor længe har du trænet?
Du har sgu et flot patværk, din styrke taget i betragtning.
Jeg har trænet i ca 2,5 år, grunden til mit bryst måske ser stærkere ud end det enlig er, har nok noget at gøre med at jeg for ca et halvt år siden var oppe på 100 kg i bænk, men fik desværre en skylder skade er først begundt at bænke igen stille og roligt, og arbejde mig stille op igen.
men tak for rosen

Dagens program var som følgende:
)
)

)
)

.

r!!
idag var jeg nød til selv at tage ned og træne da alle mine trænings buddies ik havde samme planer som mig. Det betød at jeg manglede en spotter til bænk, hvilket desværre også betød at jeg ikke kunne træne til Failure i bænk :/

jeg har fået gået en del idag (trods lidt ømme stænger), og jeg er lige kommet hjem fra træning centret. Det var Chest-day og det er jo en dag mange elsker og ser frem til. Desværre var der ingen af mine trænings buddies der havde tid idag eftersom de skulle læse til eksamen (undertegnet er jo heldigvis færdig for dette semester!:D), så jeg manglede igen idag en spotter til evt bænk øvelse. Det stemte så heldigvis meget godt overens med at scandinavian FW var fyldt til briste punktet idag, og køen til bænkene var aaaalt for lange til jeg gad spilde min tid på det. Derfor prøvede vi for første gang i lang tid at lave Flad dumbell pres. Dagen træning tog mellem 50-55 min. Som sagt der var mange mennesker så nogle steder blev pauserne mellem sættene måske længere end de plejer. dagens program var følgende:

)

hele 450 gr økologisk is, og en masse frugt med et højt GI index så mit insulin kan få et ordenlig SPIKE !!

det ser jeg allerede frem til.

Med andre ord.... jeg havde altså masser af albuerum til at få kørt mit "upper back" program igennem:
Grunden til den kun var halv er at jeg på søndag jo skal se Super bowl med dregene og der blvier der nok kørt en masse Junk ned, så det ville jo være optimalt at placere en carb nite dag på den aften. Så for ikke at gå helt sikker kold i løbet af den kommende uge harjeg valgt at placere en lille refeed dag denne dag.

, 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster