Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1437
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1434

Følg bodybuilding.dk på

Rejse til USA.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Billede

Jeg overvejer at besøge USA på en miniferie (10-12 dage) måske i uge 31-32. Det er første gang jeg skal til USA, hvorfor jeg gerne vil have en mindre rundrejse og se så meget som muligt.

Skal rejse med en kammerat.

Hvilken del af USA har vi ikke besluttet os for endnu. Har surfet en del på nettet men udbuddet er jo ENORMT.

Nogle af jer gæve gutter der kender en god hjemmeside, der arrangere sådanne miniture til staterne, eller måske selv har været på sådan en rundrejse ?

Jeg har dog et ernormt ønske om at se Kennedy Space Center, Yellostone, New York, Miami, Frihedsgudinden samt det hvide hus, men det ligger jo forholdsvis spredt rundt om i staterne :|

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvorfor ikke selv gøre det? I kan evt. leje en bil i San Fransisco og køre langs kysten over LA til San Diego. En klassiker-tur.

En mulighed er også østkysten, hvor I kan tage f.eks. New York, Philadelphia og Washington DC?

Alt kan selvfølgelig gøres med bil, men greyhound-bus eller tog er også en mulighed. Især hvis man kun er en eller to personer.

Jeg regner med selv at tage til staterne til sommer. Flybilletter: KBH-San Fransisco, San Diego-New York, New York-KBH. Har fundet disse billetter til 6300kr :D Daaajlig dollarkurs!

Well... Lander i San Fransisco, og har derfra 14 dage til jeg skal flyve til New York fra San Diego. Regner med at tage busser eller tog mellem San Fransisco-LA-San Diego. Fra jeg lander i NY, er der så 14 dage til turen går hjem, så planen er også et smut til Washington og Philly.

Samlet budget (backpacker budget). Ca 20-22.000

Bliver fee'!

Reputation point: 0

Træner her: Birk Motion
FitnessDK Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan