
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag


Nieb skrev:Hvis jeg var dig!
Med din styrke du har nu.. Og du gerne vil være stærk! For det kræver den uddannelse du har fokus på.
Så ville jeg bruge de næste 6 mdr ca. På st køre basis øvelser og blive stærk i dem!
Kig på programmet stronglifts 5x5.
Det er 3 træningspas om ugen hvor du hver gang fokusere på basis øvelser og blive stærk!
Er selv igang med det, og efter at have brugt alt for lang tid på forskellige dårlige peogrammer, vil jeg klart anbefale stronglifts.
Pull ups (kropshævninger) kan du ligge ind på dine træningsdage efter workouten.
Programmet skal du finde på google. Det er gratis og nemt at gå til.
Der findes også en app med det.
Stronglifts 5x5 ..
Dit program mangler struktur, progression og generelt virker det til at være alt for rodet.
For efter 3 mdr kun at squatte 35 kg....... Du burde være tæt på 100 kg.

Qbitz skrev:Nieb skrev:Hvis jeg var dig!
Med din styrke du har nu.. Og du gerne vil være stærk! For det kræver den uddannelse du har fokus på.
Så ville jeg bruge de næste 6 mdr ca. På st køre basis øvelser og blive stærk i dem!
Kig på programmet stronglifts 5x5.
Det er 3 træningspas om ugen hvor du hver gang fokusere på basis øvelser og blive stærk!
Er selv igang med det, og efter at have brugt alt for lang tid på forskellige dårlige peogrammer, vil jeg klart anbefale stronglifts.
Pull ups (kropshævninger) kan du ligge ind på dine træningsdage efter workouten.
Programmet skal du finde på google. Det er gratis og nemt at gå til.
Der findes også en app med det.
Stronglifts 5x5 ..
Dit program mangler struktur, progression og generelt virker det til at være alt for rodet.
For efter 3 mdr kun at squatte 35 kg....... Du burde være tæt på 100 kg.
Tak for svaret. Vil da lige kigge på 5x5 programmet. Det kunne være et fedt program at køre i et halvt år! Mht. min squats er det for nylig jeg er gået i gang med det. Og er klart den øvelse jeg er mindst fan af.

Nieb skrev:Qbitz skrev:Nieb skrev:Hvis jeg var dig!
Med din styrke du har nu.. Og du gerne vil være stærk! For det kræver den uddannelse du har fokus på.
Så ville jeg bruge de næste 6 mdr ca. På st køre basis øvelser og blive stærk i dem!
Kig på programmet stronglifts 5x5.
Det er 3 træningspas om ugen hvor du hver gang fokusere på basis øvelser og blive stærk!
Er selv igang med det, og efter at have brugt alt for lang tid på forskellige dårlige peogrammer, vil jeg klart anbefale stronglifts.
Pull ups (kropshævninger) kan du ligge ind på dine træningsdage efter workouten.
Programmet skal du finde på google. Det er gratis og nemt at gå til.
Der findes også en app med det.
Stronglifts 5x5 ..
Dit program mangler struktur, progression og generelt virker det til at være alt for rodet.
For efter 3 mdr kun at squatte 35 kg....... Du burde være tæt på 100 kg.
Tak for svaret. Vil da lige kigge på 5x5 programmet. Det kunne være et fedt program at køre i et halvt år! Mht. min squats er det for nylig jeg er gået i gang med det. Og er klart den øvelse jeg er mindst fan af.
Programmet SL 5x5 er bygger op omkring squat.. Så du vil lære at elske dem!
Ville klart sige at det er programmet til at bygge bedst mulig all arround styrke.

Qbitz skrev:Nieb skrev:Qbitz skrev:Nieb skrev:Hvis jeg var dig!
Med din styrke du har nu.. Og du gerne vil være stærk! For det kræver den uddannelse du har fokus på.
Så ville jeg bruge de næste 6 mdr ca. På st køre basis øvelser og blive stærk i dem!
Kig på programmet stronglifts 5x5.
Det er 3 træningspas om ugen hvor du hver gang fokusere på basis øvelser og blive stærk!
Er selv igang med det, og efter at have brugt alt for lang tid på forskellige dårlige peogrammer, vil jeg klart anbefale stronglifts.
Pull ups (kropshævninger) kan du ligge ind på dine træningsdage efter workouten.
Programmet skal du finde på google. Det er gratis og nemt at gå til.
Der findes også en app med det.
Stronglifts 5x5 ..
Dit program mangler struktur, progression og generelt virker det til at være alt for rodet.
For efter 3 mdr kun at squatte 35 kg....... Du burde være tæt på 100 kg.
Tak for svaret. Vil da lige kigge på 5x5 programmet. Det kunne være et fedt program at køre i et halvt år! Mht. min squats er det for nylig jeg er gået i gang med det. Og er klart den øvelse jeg er mindst fan af.
Programmet SL 5x5 er bygger op omkring squat.. Så du vil lære at elske dem!
Ville klart sige at det er programmet til at bygge bedst mulig all arround styrke.
Nu spørger jeg nok dumt, men Kommer der ikke til at mangle noget fokus på mave, biceps samt latissimus dorsi (ved ikke hvad man ellers kalder den muskel)? Eller supplere man bare selv herefter?
Ellers bliver det nok et program jeg går i kast med det næste halve år

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster