Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wopper skrev:Det er nok en smagssag, men jeg ville fjerne enten incline cable flies eller cable flies, da de vel minder ret meget om hinanden? Jeg ville skifte dem ud med en anden bryst-øvelse - f. eks. DB presses - incline/flat/decline alt efter, hvilken øvelse du smider ud.
Derudover ville jeg gøre det samme med triceps-øvelserne - skifte den ene ud. Du kunne tage dips/french press/Close grip bench press istedet.
Som du selv siger, så kunne du godt smide en benøvelse ind. En iso-øvelse som leg-extensions er oplagt.. Og calfraises er også oplagt.
Til mavedelen kunne du evt. smide en statisk øvelse ind, så du både har ligefrem/skrå flexion (som nu) og så også noget statisk. Øvelser: planken, evil wheel osv..
Håber det kan bruges.
Det er egentlig rigtigt det du siger. Det vil jeg lige tage op til overvejelse
Mange tak for hjælpen 
christofferj skrev:Det kan det helt sikkertDet er egentlig rigtigt det du siger. Det vil jeg lige tage op til overvejelse
Mange tak for hjælpen

Wopper skrev:christofferj skrev:Det kan det helt sikkertDet er egentlig rigtigt det du siger. Det vil jeg lige tage op til overvejelse
Mange tak for hjælpen
Selv tak.
Vend lige tilbage, når du har fået støbet noget sammen.

Wopper skrev:Jeg ville dog stadig smide nogle flere benøvelser ind, da idéen med et split jo neto er en højere volumen. Jeg synes ganske enkelt, at der er lidt for få øvelser.

christofferj skrev:Wopper skrev:Jeg ville dog stadig smide nogle flere benøvelser ind, da idéen med et split jo neto er en højere volumen. Jeg synes ganske enkelt, at der er lidt for få øvelser.
Tænker du på, at der er for få øvelser til benene kun, eller tænker du mere sådan generelt?
- Fordi, det kan godt være jeg vælge at smide en ekstra benøvelse ind undervejs, men lige i første omgang, tror jeg, at jeg holder mig til den ene, da jeg også cykler hver dag til og fra skole + at jeg gerne vil have plads til, at kunne dyrke lidt cardio på off dage engang imellem.

Wopper skrev:christofferj skrev:Wopper skrev:Jeg ville dog stadig smide nogle flere benøvelser ind, da idéen med et split jo neto er en højere volumen. Jeg synes ganske enkelt, at der er lidt for få øvelser.
Tænker du på, at der er for få øvelser til benene kun, eller tænker du mere sådan generelt?
- Fordi, det kan godt være jeg vælge at smide en ekstra benøvelse ind undervejs, men lige i første omgang, tror jeg, at jeg holder mig til den ene, da jeg også cykler hver dag til og fra skole + at jeg gerne vil have plads til, at kunne dyrke lidt cardio på off dage engang imellem.
I hvert fald benene, men du kunne også generelt have flere øvelser..
Jeg skulle ikke mene, at en benøvelse mere ville hindre dig i at lave cardio, det er i hvert fald min erfaring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster