Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

charlie t skrev:Har selv tidligere handlet med Power Zite, det tog cirka 7 dage med overførsel af penge samt modtagelse. Og kan se de har rolling thunder på lager.

Mikkel leicht skrev:charlie t skrev:Har selv tidligere handlet med Power Zite, det tog cirka 7 dage med overførsel af penge samt modtagelse. Og kan se de har rolling thunder på lager.
Hm, var det med paypal eller hvorledes gik transaktionen af penge, og hvor lang tid er leveringen?
PS: mega dyrt derinde også.. 895kr for håndtaget og så yderligere 750kr for et pin

charlie t skrev:Mikkel leicht skrev:charlie t skrev:Har selv tidligere handlet med Power Zite, det tog cirka 7 dage med overførsel af penge samt modtagelse. Og kan se de har rolling thunder på lager.
Hm, var det med paypal eller hvorledes gik transaktionen af penge, og hvor lang tid er leveringen?
PS: mega dyrt derinde også.. 895kr for håndtaget og så yderligere 750kr for et pin
Jeg gjorde det pr. bankoverførsel, men mon ikke de kan klare paypal? Skriv til dem.
Du er klar over at den svenske krone er lav, right?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

charlie t skrev:Men altså, IronMind udstyr er så vidt jeg husker, ikke billigt.

TheFatboy skrev:Hvorfor køber du ikke en håndvægt med spin-håndtag istedet?

charlie t skrev:Du må bare bide i det sure æble, og hoste op. Nu ved du hvordan det er at være udstyrsløfter.

Mikkel leicht skrev:charlie t skrev:Du må bare bide i det sure æble, og hoste op. Nu ved du hvordan det er at være udstyrsløfter.
Ja hvorfor tror du jeg er gået fra powerlifting igen..

TheFatboy skrev:Nej, en håndvægt er langt mere alsidig. Rolling Thunder kan jo kun dødløftes. Men hvis det også er pointen med det hele, kan jeg godt forstå det

Mikkel leicht skrev:TheFatboy skrev:Nej, en håndvægt er langt mere alsidig. Rolling Thunder kan jo kun dødløftes. Men hvis det også er pointen med det hele, kan jeg godt forstå det
Rolling thunder er jo grebs træning.. man kan godt tage et normalt håndtag som ruller, men rolling T. er fat bar..

TheFatboy skrev:Mikkel leicht skrev:TheFatboy skrev:Nej, en håndvægt er langt mere alsidig. Rolling Thunder kan jo kun dødløftes. Men hvis det også er pointen med det hele, kan jeg godt forstå det
Rolling thunder er jo grebs træning.. man kan godt tage et normalt håndtag som ruller, men rolling T. er fat bar..
Ironmind sælger en thick bar (2½" i diameter) dumbbell med rullende håndtag. Den koster tilmed "kun" 99 dollars.
http://www6.mailordercentral.com/Ironmi ... umber=1367
Check it out

RonniLarsen skrev:Hvad er rolling thunder?
Er det ikke til grip/håndled træning noget?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster