Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Rugby

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Skal begynde at spille Rugby i en klub efter sommerferien. Men inden da ville jeg gerne øve mig med lidt på at få styr på hvordan man kaster bolden. I den anledning vil jeg gerne spørge om det er ligegyldigt hvilken bold jeg køber og hvor? :)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Så vidt jeg ved, er der ikke mange danske sider der forhandler rugby-udstyr. Jeg har altid købt det jeg skulle bruge inde fra http://www.lovell-rugby.co.uk/, hvor vi er gået et par stykker sammen om det.

mht. til teknikken i at kaste bolden, ligger der en masse instruktionsvideoer på youtube, du kan bruge.

Held og lykke med det, rugby er en vildt fed sport! :)
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Anden skrev:Så vidt jeg ved, er der ikke mange danske sider der forhandler rugby-udstyr. Jeg har altid købt det jeg skulle bruge inde fra http://www.lovell-rugby.co.uk/, hvor vi er gået et par stykker sammen om det.

mht. til teknikken i at kaste bolden, ligger der en masse instruktionsvideoer på youtube, du kan bruge.

Held og lykke med det, rugby er en vildt fed sport! :)

Tak for linket! :D Men det ser desværre ud til at fragten til DK koster mere end selve bolden. Så tænker jeg vil få mere ud af at bestille flere ting på engang.

Hvilke andet udstyr vil være smart at anskaffe til en 100% nybegynder? Tandbeskytter ? sko? Eller kan et par normale sneaks gå an til de første par gange til lige at se sporten an?

Det kræver ikke det helt store. Som du selv nævner, er en tandbeskytter en rigtigt god idé, og hvis du har et par fodboldstøvler, eller kan låne et par, ville det også være rigtigt godt.
Man glider ret let i et par sneaks , men hvis du bare lige vil prøve det en gang eller to, synes jeg ikke det er nødvendigt at investere i en masse nyt :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Anden skrev:Det kræver ikke det helt store. Som du selv nævner, er en tandbeskytter en rigtigt god idé, og hvis du har et par fodboldstøvler, eller kan låne et par, ville det også være rigtigt godt.
Man glider ret let i et par sneaks , men hvis du bare lige vil prøve det en gang eller to, synes jeg ikke det er nødvendigt at investere i en masse nyt :)

Har været i Sportsmaster og intersport, og fandt ingen af delene. Så jeg har besluttet mig for at købe på den hjemmeside du har linket til. Kan du hjælpe mig til hvilken tandbeskytter jeg skal købe? http://www.lovell-rugby.co.uk/Rugby-Mou ... uard-Black er den billigste kan den gå?

Nu må jeg nok indrømme at jeg ikke har den helt store indsigt i tandbeskyttere. Jeg har købt en billig en alá den du linker, og den har umiddelbart beskyttet fint.
Jeg ved at man kan få nogen med garanti på (forstået på den måde at de giver dig en sum penge, hvis du skader tænderne med dem på), men jeg aner ikke lige hvor de findes :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Køb en billig og se om du overhovedet kan finde dig i at have den i munden. Har selv spillet i flere år, og kom aldrig til at synes om det - både af dyre og billige.
Fodboldstøvler er fine til det. Afhængig af placering, kan en opgradering af støvler være godt. Jeg var højre stolpe i klyngen, og havde brug for meget greb, så jeg opgraderede.
Mht kast, så køb en bold og prøv dig frem med teknikker. Du lærer det også hurtigt af dem du spiller med.

Sendt fra min iPhone via Tapatalk
Brugeravatar

Geografisk sted: Gistrup

Træner her: LKB Gistrup

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 70.00

Har købt lidt blandet der inde. Tak for hjælpen drenge, glæder mig til at prøve det :D

Da jeg brugte tandbeskytter brugte jeg Shockdoctor de sad bedst syntes jeg, de fås også hos lovell.

Endte dog med aldrig at bruge en så jeg bedere kunne trække vejret.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 2.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Ingen kostplan

Ennis skrev:Da jeg brugte tandbeskytter brugte jeg Shockdoctor de sad bedst syntes jeg, de fås også hos lovell.

Endte dog med aldrig at bruge en så jeg bedere kunne trække vejret.

Ja den kiggede jeg godt på, men det var lige 200kr dyre end den jeg endte med at købe, den fra nike.. Hvis jeg bliver bidt af sporten vil jeg overveje at opgradere senere hen :)

Oplevede du at det var umuligt at vænne sig til at have dem i kæften?

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster