Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Rygtebørsen...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB'ere...

Jeg bor i en lille flænge (Ry) i Østjylland.

Jeg har trænet i lidt over 2 år nu, med meget tilfredsstillende resultater siden Januar.

Efter en hård sommer har jeg opnået en god fysik, men nu er nogle af gutterne fra styrkecentret og fra fodbold begyndte at lave lidt "smågrin" med at jeg er på krudt. Jeg kan selvfølgelig godt se det som et kompliment, men når folk som ikke er inde i spøgen hører der, går rygterne jo hurtigt.. Jeg kunne egentlig mest af alt tænke mig at tage en dopingtest og bevise at jeg er ren... Men det gør man jo ikke bare lige? Eller?
Endvidere er der to der har lavet lidt småhentydninger til, om "det er noget godt krudt" jeg er "på" - mens de spørger MEGET ind til program og kost...

Hvordan tackler man sådan en situation?

Billede kan findes i min log, og der kan det ses, at det jo ikke er et ekstremt niveau...
Konstruktiv kritik og hjælp modtages gerne!
Tag også endelig et kig i min logbog: http://www.bodybuilding.dk/littleguy-s-logbog-t60655.html
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Ry

Træner her: Ry Motions Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Når folk hentyder, eller spørger direkte plejer jeg bare at tage tykt pis på dem, enten sige jeg kun hugger nåle i mig lige inden jeg skal på disko i weekenden, eller jeg er på haj-adrenalin og tyre-sæd. Jo mere i forsvars position du går, jo mere mistænkelige bliver folk alligevel :D

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Skal du sku ikke tage så tungt, de drillerier har vi vist alle sammen prøvet. Hvis det virkelig går dig på, så kunne du jo få dem til at betale for en dopingprøve. Men ellers, hatersgonehate
Go for it

Geografisk sted: Danmark, Holstebro

Clavicula skrev:Når folk hentyder, eller spørger direkte plejer jeg bare at tage tykt pis på dem, enten sige jeg kun hugger nåle i mig lige inden jeg skal på disko i weekenden, eller jeg er på haj-adrenalin og tyre-sæd. Jo mere i forsvars position du går, jo mere mistænkelige bliver folk alligevel :D

Det er også sådan jeg har håndteret det hidtil. Men det er mere hvis folk som ikke kender mig personligt hører det, og så fortæller rygtet videre. :-k
Tag også endelig et kig i min logbog: http://www.bodybuilding.dk/littleguy-s-logbog-t60655.html
Brugeravatar

Styrkeliste

LittleGuy skrev:
Clavicula skrev:Når folk hentyder, eller spørger direkte plejer jeg bare at tage tykt pis på dem, enten sige jeg kun hugger nåle i mig lige inden jeg skal på disko i weekenden, eller jeg er på haj-adrenalin og tyre-sæd. Jo mere i forsvars position du går, jo mere mistænkelige bliver folk alligevel :D

Det er også sådan jeg har håndteret det hidtil. Men det er mere hvis folk som ikke kender mig personligt hører det, og så fortæller rygtet videre. :-k

Det er mere eller mindre ude af din kontrol jo, du skal da ikke til at træne mindre for at få dem overbevist om du ikke tager noget :D bliv ved med at smede jern, og nyd al den misundelse og frustration der affødes af din succes, og deres mangel på samme.

Kostplan: Ingen kostplan

Okay, godt at høre. Tænkte også at fortsætte som jeg gjorde, men vil jo lige høre hvordan andre har håndteret samme problem. :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Er du bedre end andre mænd til et eller andet, eller kan det ses sådan, så vil de fleste gøre deres bedste for at underminere dig - sådan er det med alt i livet. Som mænd bliver vi aldrig modne, vi bliver bare ældre... Du kommer nok også til at høre smøren med "arbejdsmuskler" en gang eller to.

En dopingtest vil kun bevise at du er clean på tidspunktet du tager den.

Den eneste udvej er at leve med det og ignorere dem. - og så tage det som en kompliment for dælen
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Tak for hjælpen drenge. Nu bliver det bare :dance: fremover. [-o<
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic