Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

FredRyg skrev:Dernæst har følgende emner/overvejelser også været i spil og som der ikke ser ud til at være én mening om herinde på forum:
- (nøje planlagt) progression (eksempelvis HST)
- ikke træning til failure
- dekonditioneringsfase
- FB eller 2 split og i den forbindelse 3 eller 4 trænings dage om ugen
- full power hver gang eller Tung, let og medium dag (a la bill star) eller skiftevis let og tung dag

flamingopikken skrev:Fra august til og med oktober kørte jeg et program, der var baseret på fastlagt progression i intensiteten (gradvist tungere og tungere kg ved samme antal sæt og reps) i rackpulls og military.
flamingopikken skrev:I alle andre øvelser/supplerende øvelser blev der progredieret på volumen ved at tilføje et ekstra sæt per uge.

Ok, men så må du jo få fucking mange sæt til sidst? Dvs. din træning i august tager ikke så lang tid, men det gør den i oktober? Jeg kan umiddelbart bedst lide at holde nogenlunde stabile træningsmængder rent tidsmæssigt (3-4 timer effektivt om ugen).

FredRyg skrev:Ok, men startede du så lavere end det, som du kunne løfte maksimalt de antal sæt og repetitioner? eller var du på maks fra starten og øgede bare, når du kunne?
FredRyg skrev:Ok, men så må du jo få fucking mange sæt til sidst? Dvs. din træning i august tager ikke så lang tid, men det gør den i oktober? Jeg kan umiddelbart bedst lide at holde nogenlunde stabile træningsmængder rent tidsmæssigt (3-4 timer effektivt om ugen).
FredRyg skrev:Og hvad så, når du er færdig i oktober, hopper du så tilbage til lav volumen og bygger op derfra? eller fastholder du dig så på den volumen/træningsmængde?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster