Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Så skete det.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ja så skete det endeligt, hele mit mål med træningen..

jeg havde altid været en splejs inden jeg begyndte at træne, altid hørte man du tynd du bleg, for du nok mad osv..
jeg besluttede mig for at læse meget om bodybuilding inden jeg begyndte hvor efter jeg ville fortælle min biologi lærer om at jeg ville være bodybuilder eller barer træne for at blive stor

kan godt huske at han grinede meget højt og sagde at jeg over hovedt ikke havde gener for at kunne vokse..

han pisse mig godt on grundigt af den dag, og i stedet for at læse om det begyndte jeg at træne og spise på fuldturbo, kan huske at folk troede jeg var på Roids pga at jeg forandrede mig så hurtigt

well 2år siden den dag mødte jeg endelig min tidligere biologi lærer og hørte det svar jeg altid havde trænet efter... du er blevet stor :8

man hører altid folk sige spend lige osv, og altid snakke om hvor stor man er blevet osv osv osv... jeg har sq altid været sådan lidt ligeglad med deres kommentare... men den dag vidste jeg at det var rigtigt

Håber i forstår mit lallne sprog, skal siges at jeg startede for at vise den mand at jeg godt kunne men efter 1måndes tid kunne jeg mærke at bbing var lige mig derfor gik det turbo og jeg blir stadig ved :) ingen planer om at stoppe
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Reputation point: 0

Geografisk sted: nihchola

Træner her: Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

Det er altid laekkert at faa respekt og anerkendelse for noget man kaemper saa haardt for :)
Det er os en del af det der motiverer mig.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Træner her: Form og Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er fandme go' stil :wink:

Træner her: Hadsten Motionsforening

Det altid lækkert med anerkendelse :)
Jeg er bare nået til det punkt for folk siger jeg er for stor og spørger om jeg er på roids :roll: Ikke fordi det rører mig det mindste :)
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Det altid lækkert med anerkendelse :)
Jeg er bare nået til det punkt for folk siger jeg er for stor og spørger om jeg er på roids :roll: Ikke fordi det rører mig det mindste :)

Til at starte med roerte det heller ikke mig, det var sgu meget rart at hoere, men efterhaanden som uvidende folk snakker mere og mere bag ens ryg, pisser det mig af.
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Træner her: Form og Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

FUCK folk! Sjovt som BB'ere skal headhuntes, vi går da ikke og blander os i hvordan normale mennesker spiser og ser ud, det er så typisk :roll: #-o
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Super lækkert at høre for dit vedkommende Fatmir :wink:
Keep it up!

Odysseus---> Følger dig bro! Det mest sørgelige/latterlige er da de folk der lader sig gå på af det, de bukker under for gruppeppresset, som regel fordi det ikke er verdens idealbillede. Sådanne kommentar ryger bare ind af det ene øre, og ud af det andet.

Detorian skrev:Super lækkert at høre for dit vedkommende Fatmir :wink:
Keep it up!

Odysseus---> Følger dig bro! Det mest sørgelige/latterlige er da de folk der lader sig gå på af det, de bukker under for gruppeppresset, som regel fordi det ikke er verdens idealbillede. Sådanne kommentar ryger bare ind af det ene øre, og ud af det andet.

Det eneste man kan gøre er et ignorere det, vi er i det game her fordi vi kan lide det, det håber jeg da ihvertfald gælder for alle og at det ikke bare er påtaget.
Jeg vil dog ikke mene at det er latterligt hvis man lader den slags kommentarer gå sig på, men nærmere sørgeligt, og jeg kan også godt forstå hvis mindre stærke personer lader sig påvirke af hvordan folk udefra ser dem, men man skal bare tro på sig selv :)
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

SPH skrev:
Bay skrev:Det altid lækkert med anerkendelse :)

Til at starte med roerte det heller ikke mig, det var sgu meget rart at hoere, men efterhaanden som uvidende folk snakker mere og mere bag ens ryg, pisser det mig af.

Er slet ikke ret stor, men voksede hurtigt så, nogle venner kører joke med at tit sige lidt for højt, når jeg kommer, at nu kommer ham på steroider og sådan, ikke så fedt når uvidende folk hører det, og man begynder at få sms beskeder fra folk, og snakken kører :|

Træner her: Hadsten Motionsforening

præsis folk skal sq holde sin kæft hvis man ikke krudter den det giver bad repu... og selv hvis man krudter den så skal folk da barer lukke røven så de mennesker der ikke kender en ved det
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Geografisk sted: nihchola

Træner her: Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00

Galleri: Vis galleri (2)

Tilbage til Off topic

Brugere online