Lige et par stats:
Alder: 17
Højde: 173
Vægt: 72kg
Træningserfaring: Siden Januar 2008
Mål med træningen: At få en sund, flot krop og generelt styrke.
Jeg har trænet siden januar 2008, men de første fem måneder foregik derhjemme, hvor jeg havde anskaffet mig et par håndvægte og en Curl-stang. Jeg lavede nogle forskellige BW-øvelser, og hvad jeg nu kunne finde på med det udstyr jeg havde. Jeg tror, at dette hjalp med til at give mig en god grundform i overkroppen, og benene har altid været fint med, da jeg har spillet fodbold.
En dag tog jeg tog så i det lokale center sammen med en af mine venner, bare for at prøve at have lidt flere redskaber til rådighed. Det endte med at jeg meldte mig ind i centeret, og kort tid efter blev jeg ansat der som receptionist. Efter fem måneder sagde jeg dog op, men jeg føler, at det har givet mig nogle gode erfaringer, som jeg kan bruge i fremtiden.
På nuværende tidspunkt er jeg medlem af Fitness World. Jeg er igang med en progressionscyklus, som jeg selv har sat sammen, og efter det skal jeg køre Sheiko beginners 1 i bænk
Træningsprogrammer prøvet:
- FB
- 2-split
- HST
- Sebbt's progressionsprogram
- Sheiko beginners 1 i bænkpres
- Dr. dooms disko (armprogram)
Kosttilskud:
Proteinpulver whey 80 (fra 30/04-09)

Det er nu meget rart at komme ud og røre sig efter sådan en druktur, for så føler jeg man får noget ekstra energi
Havde Doms i lænden fra gårdagens dødløfteri