Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Frederlk skrev::) Hej, er her nogen som kender til nogle lovlige produkter der kan købes i DK, som de ved hjælper senerne med at blive stærke/komme sig? Leder ikke så meget efter noget der hjælper led/ligamenter, men mere sener, da jeg døjer lidt med knæet? Har søgt overalt, men er bare blevet forvirret, hjælper glucosamin til sener også, eller er det mere slidgigt? Håber, nogen kan hjælpe

Frederlk skrev:okay i anbefaler ikke nogen supplementer? Er ellers med på vognen hvis det erEr næsten villig til alt, hvis det hjælper!

Moody skrev:Frederlk skrev:okay i anbefaler ikke nogen supplementer? Er ellers med på vognen hvis det erEr næsten villig til alt, hvis det hjælper!
har set at binyrebarkhormon bruges til behandling af kronisk overbelastning af senerne, men helt ærligt er det ikke noget jeg tør anbefale. evt spørg din læge

Frederlk skrev:okay, det behøver ikke specifikt at være til senerne, men bare det er godt for senerne også er hvad jeg mener..Deca, er det et produkt?

Bay skrev:Tung, langsom styrketræning skulle være den bedst løsning til styrkelse af sener.

Moody skrev:Bay skrev:Tung, langsom styrketræning skulle være den bedst løsning til styrkelse af sener.
hvis man træner hurtigt og eksplosivt for at øge ens musklers hypertrofi, aflaster de omkringliggende muskler vel også knæets sener?

Frederlk skrev:Moody skrev:Bay skrev:Tung, langsom styrketræning skulle være den bedst løsning til styrkelse af sener.
hvis man træner hurtigt og eksplosivt for at øge ens musklers hypertrofi, aflaster de omkringliggende muskler vel også knæets sener?
Jeg tror det Bay mener med langsom træning, er at det har en bedre effekt på styrkelse af senen fremfor styrken af musklerne...og jeg går jo netop efter at styrke senerne...

Moody skrev:Frederlk skrev:Moody skrev:Bay skrev:Tung, langsom styrketræning skulle være den bedst løsning til styrkelse af sener.
Jeg tror det Bay mener med langsom træning, er at det har en bedre effekt på styrkelse af senen fremfor styrken af musklerne...og jeg går jo netop efter at styrke senerne...
ja men større muskler omkring senerne aflaster jo netop senerne, at de så ikke bliver styrket så meget som ved tung langsom træning kan så være ulempen.
tror som sagt bare du skal passe på med alt for sene belastende øvelser

Bay skrev:Moody skrev:Frederlk skrev:Moody skrev:Bay skrev:Tung, langsom styrketræning skulle være den bedst løsning til styrkelse af sener.
ja men større muskler omkring senerne aflaster jo netop senerne, at de så ikke bliver styrket så meget som ved tung langsom træning kan så være ulempen.
tror som sagt bare du skal passe på med alt for sene belastende øvelser
Du forveksler sener og ligamenter. Alt muskelarbejde foregår gennem sener. Så en stærk muskel med irriterede og svage sener er ikke meget værd

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster