- jeg har trænet seriøst i 1 år, og opnået resultater jeg er tilfreds med.
har kørt et fullbody program baseret på de store basis øvelser igennem hele tiden. dog med lidt veriasion i øvelses valget.
( dødløft, bænkpres, squat, military press, Bor, dips.) osv osv.
-det store problem er nok hvad alle der tager træning seriøst store mareridt er
jeg var MEGET uheldig i en fodboldkamp, blev tacklet af en dræber tackling som brækkede min ankel en hel omgang. og smadrede en masse knogler osv i min fod.
- er så blevet opereret for 2 måneder siden, lå 3 timer under kniven. 5 skruer i foden, skåret op 4 steder. lå 6 dage i en seng og kunne ikke bevæge mig fra sengen. smerterne var uudholdelige.
- jeg har så gået med krykker i de 2 måneder indtil nu. og så har jeg fået den melding fra ham der opererede mig, at jeg nok aldrig kommer til at squatte eller dødløfte igen
- jeg har så tænkt over hvordan jeg så skal gribe træningen an uden de 2 store øvelser ( dødløft, Squat)
.har tænkt på noget 2 split. da det er svært at bygge et fullbody op uden de 2 fantastiske øvelser.
( øvelser hvor jeg står op på begge fødder er også bandlyst i noget tid, så ingen bor, military, og standing curls ) udkast
MANDAG / TORSDAG
- BB bencpress
- incline DB benchpress
- flyes
- seated DB shoulder press
- seated lateral raises
- dips
- seated ez tricep extensions
- laying ez tricep extensions
TIRSDAG/ FREDAG
- leg extensions
- leg curls
- one arm db rows
- chin ups
- hyper extensions
- ez preacher curls
- seated db curls
- concentration curls
- mave-
på forhånd tak for hjælpen. håber i har nogen gode forslag til hvordan jeg skal gribe det an.