Jeg er en gut på 14 år. Jeg er tidligt udviklet så jeg vil tro det er tiden til at opnå en six-pack
Jeg har kigget mange steder på nettet, og her på siden. De fleste siger six-pack ikke kommer af træningen men i køkkenet, jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal tabe mig uden det går udover muskler og organer. den sidste uge er jeg holdt op med at spise de dårlige fedtstoffer og jeg har droppet slik osv. Fuldstændig.. jeg spiser godt med frugt, rugbrød og lidt grønt og en smule fedtfattigt kød.. Når jeg bliver ''lækkersulten'' tager jeg bare en gulerod så mine kæber og mave er beskæftiget, jeg spiser varieret
Men jeg er usikker på om det er den rigtige måde i forhold til kosten.. Jeg skal sådan set have min fedtprocent ned. Jeg har rimelige mavemuskler men de kommer ikke til syne.. Skal jeg bare keep going? I må meget gerne komme med forslag til ændringer hvis der er noget i synes der er helt hen i vejret...Det store spørgsmål, er det her vejen frem til en six-pack? jeg er også begyndt på en del øvelser 3 x 9-15 maveøvelser 3-4 gange om ugen:) RESPONS RESPONS RESPONS