Hey BB,
har fulgt med et stykke tid fra sidelinjen herinde, men da jeg skal igang med at cutte her indtil foråret, tænkte jeg, at det ville være en super idé at få oprettet en log, og at det ville fungere som en god motivationsfaktor for mig. Så here goes, håber i har en masse positivt feedback. Jeg træner pt. kampsport 2 gange om ugen hvilket har resulteret i at jeg er faldt lidt af på styrketræningen, og derfor trænger jeg til lidt struktur på min træning.
Alder: 24
Højde: 181
Vægt: 112
Træningsmål: Vil gerne ned i fedt % og ramme ca. de 95-100 kg så jeg ligger med en fedt % omkring de 8-10. Skal have investeret i en fedt tang i nærmeste fremtid, pt. har jeg en Tanita vægt, der efter sigende skulle kunne måle min fedt %, men den køber jeg ikke helt. Derfor ved jeg heller ikke hvad min fedt % ligger på lige pt.
Kostplan:
Har lavet en kostplan, hvor jeg ligger omkring de 2800 kcal pr. dag. Er ikke 100% på hvad mit præcise ligevægtsindtag ligger på, hvilket jeg har tænkt mig at finde frem til i løbet af ugen, og så lægge de 500 kcal under. Uploader lige kostplanen senere.
Udover min almindelige kost står den på Cell-Tech, Syntha 6, Udo's Choice og en røvfuld fiskeolie som supplementer til kosten.
Træningsplan:
For at komme i gang igen regner jeg med at starte ud med en gang GVT 10x10, og få vænnet kroppen til at der skal løftes seriøst igen. Har trænet 1-2 gange ugentligt i løbet af de sidste 6-7 uger, så kroppen er i gang, men træningen er blevet for useriøs. I morgen er første træningspas i den her uge, så jeg ser frem til at se hvordan det går. Min ugentlige plan ser ud som følger:
Mandag: Ju-Jitsu
Tirsdag: Styrketræning (Bryst / Ryg)
Onsdag: Ju-Jitsu
Torsdag: Hviledag
Fredag: Styrketræning (Ben / Mave)
Lørdag: Styrketræning (Arme / Skulder)
Søndag: Hviledag
Udover de regulære træningsdage, har jeg min Powerball som jeg træner med 3 gange om ugen. Når jeg er kommet ordentligt i gang smider jeg nogle daglige øvelser ind, øvelser hvor jeg løfter min egen kropsvægt, chip ups, push ups osv. Men det må vente lidt indtil jeg er kommet ordentligt i gang igen. Vil prøve om jeg kan finde nogle øvelser, der måske også kan være gavnlige for min ju-jitsu træning, så hvis nogle af jer ligger inde med sådanne, må i meget gerne smide et link.
Første opdatering bliver som sagt i morgen efter styrketræning, der skal trænes følgende:
15-20 min cardio.
Decline Dumbbell Presses, Semi-supinated grip - 10x10
Chin-ups 10x10
Incline Dumbbell Flyes 3x12
One-Arm Dumbbell Rows 3x12
15-20 min cardio
Ser frem til at komme i gang med et ordentligt program igen, så opdateringen i morgen bliver spændende.
Hvis i har noget feedback, er i velkommen til at komme med det.
SizeMatters
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog..