Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Egebo skrev:Det kan ikke rigtig lade sig gøre at få klemt flere måltider ind på træningsdagene.
Ikke ordenlig mad ihvertfald.
Fri er på for at have en lille buffer til de huslige pligter, vasketøj, indkøb osv.
Det laver jo heller ikke sig selv.

Detorian skrev:Egebo skrev:Det kan ikke rigtig lade sig gøre at få klemt flere måltider ind på træningsdagene.
Fri er på for at have en lille buffer til de huslige pligter, vasketøj, indkøb osv.
Hmm... Så er der jo ikke så meget der kan forbedres, hvis der ikke er tid til det?

Egebo skrev:Detorian skrev:Egebo skrev:Det kan ikke rigtig lade sig gøre at få klemt flere måltider ind på træningsdagene.
Hmm... Så er der jo ikke så meget der kan forbedres, hvis der ikke er tid til det?
heller ikke med tidspunkterne for tilskud?
Skal dog også lige siges at fri nr 2 oftest bliver brugt til at æde også.
Evt kan jeg forsøge med en sandwich i min sene pause (21.30 - 21.45)

Detorian skrev:Nu ved jeg ikke hvor lang tid du bruger på at spise, men jeg bruger 10 min. ca. på et måltid der består af 300 gram kylling
75 gram ris
100 gram grøntsager
20 gram nødder
Om jeg så skal æde det på lokummet for at få lov, skal jeg nok få det spist, så hvis du kan hente et par minutter her og der, er den skid jo nemt slået. Ellers tag det op med din arbejdsgiver, om du kan få lov at spise som du mere eller mindre vil, det plejer de fleste at gå med til. Jeg har lige givet et eks. på hvordan jeg evt. slår min(e) pause(r) op i løbet af en dag, så jeg får tiden til at spise.
Jeg kunne forestille mig du bruger din kasein kl. 14:20, fordi du ikke mener, eller godt ved du ikke får nok mad i løbet af dagen?

Egebo skrev:Detorian skrev:Nu ved jeg ikke hvor lang tid du bruger på at spise, men jeg bruger 10 min. ca. på et måltid der består af 300 gram kylling
75 gram ris
100 gram grøntsager
20 gram nødder
Om jeg så skal æde det på lokummet for at få lov, skal jeg nok få det spist, så hvis du kan hente et par minutter her og der, er den skid jo nemt slået. Ellers tag det op med din arbejdsgiver, om du kan få lov at spise som du mere eller mindre vil, det plejer de fleste at gå med til. Jeg har lige givet et eks. på hvordan jeg evt. slår min(e) pause(r) op i løbet af en dag, så jeg får tiden til at spise.
Jeg kunne forestille mig du bruger din kasein kl. 14:20, fordi du ikke mener, eller godt ved du ikke får nok mad i løbet af dagen?
Hmm så skal jeg evt forsøge med at lave mad på mine off days som jeg kan spise i de sene pauser også.
Bliver selvfølgelig kold mad, men det er jo bedre end ingenting.
Kan ikke få ændret pauser da jeg er i en stor virksomhed. ca 800-1000 medarbejdere. Der er meget strenge regler, og alt skal være ens for alle desværre.
Kaseinen er netop fordi jeg ved jeg ikke får nok mad. Eller ihvertfald ikke tit nok.
Men har dog ikke fået kasein endnu, det er mere en fremtids plan denne her.

Egebo skrev:Det må jeg prøve om jeg kan få til at fungere.

Detorian skrev:I værste tilfælde må du gå på toilet og spise din mad, det er ikke verdens mest behagelig sted at gøre det, men kender til enkelte der er nødsaget til dette, da de bliver tjekket i ALT hvad de laver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster