Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1566
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1564

Følg bodybuilding.dk på

Skiftning af center!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Nu er der sikkert mange der kan nikke ja til at man skal kunne lide at være i sit center, fordi ellers kommer man ikke så tit man skulle og det problem har jeg haft længe. Det var altid en sur pligt at komme op og træne selvom det gavnede en og det var også virkelig det eneste der har holdt mig oppe indtil videre.

Nu har jeg så endelig valgt at tage mig sammen og er så lige startet i et meget mindre center(kundebase) og utroligt nok har de meget mere udstyr tiltænkt styrketræning. Det er et privat anliggende, hvor det bliver kørt af en skønhedsklinik i samme bygning.

Mit sidste center var Fitness world. Det var OK i starten, men så begyndte der er komme alt for mange mennesker og man skulle nærmest vente i kø for at komme til hvis man ikke lige fik timet sin træning og det er jo pisse kedeligt at træne munden når man ligeså godt kunne få overstået de squats! Jeg synes virkelig at fitnessworld er blevet et discount / mass invite center hvor alle i byen vælger at komme. Jeg bor i en lidt mindre by, men de fleste kommer der. De har godt nok lavet om på tiderne så man kan træne helt til kl 24, men det hjalp ikke noget alligevel da jeg sover fra 21:00-05:00.

Mit nye center er jo helt vildt lækkert! Næsten ingen mennesker. Det skyldes helt sikkert prisen, men jeg giver kun 300kr for det og det er med chip kort. Atmosfæren var helt anderledes end i FW og folk var rimelig flinke til at sige hej og der var flere maskiner og det hele var ikke pakket sammen ligesom i FW.

Min pointe med denne tråd er at motivere eller ihvertfald fortælle at det er bedre at give lidt mere i pris for et sted man vil være end et sted du ikke bryder dig om!

Jeg har måske også et problem hvis der er for mange mennesker men sådan har jeg altid haft det. Det er til alle slags arrangementer m.m! Hader f.eks også koncerter! Alt for mange mennesker! :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har også trænet i et fresh fitness center (den gang det fandtes), og ligeså snart jeg trådte ind dernede, ville jeg egentlig bare have træning oversået, så jeg kunne komme hjem. Det gik bare først op for mig, at jeg havde det sådan, da jeg skiftede til et mere lokalt center, hvor jeg rent faktisk nødt at være der, og havde lyst til at blive hængende efter jeg var færdig med dagens program.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har detpå samme måde i FW. Det er så nederen at der er så lange snakkehoveder som spærrer maskinerne. Men det er frivillig tvang. Jeg kunne tage til Anger som ligger 10 min kørsel, men jeg har bare sådan en stram hverdag hverdag med 37 timers arbejde, diplom og to børn at de 10 min faktisk er meget
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Reputation point: 80

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

troublemaker skrev:Jeg har detpå samme måde i FW. Det er så nederen at der er så lange snakkehoveder som spærrer maskinerne. Men det er frivillig tvang. Jeg kunne tage til Anger som ligger 10 min kørsel, men jeg har bare sådan en stram hverdag hverdag med 37 timers arbejde, diplom og to børn at de 10 min faktisk er meget

De 10 minutters kørsel frem og tilbage er da hurtigt sparet hvis du kan komme igang med alle dine øvelser, gang på gang frem for at vente? :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog

Har i dag meldt mig ud af FW!

Starter den 29 i er lokalt center med helt nyt udstyr !! Bliver lækkert :-)

Reputation point: 60

Kostplan: Ingen kostplan

Kh4zy skrev:
troublemaker skrev:Jeg har detpå samme måde i FW. Det er så nederen at der er så lange snakkehoveder som spærrer maskinerne. Men det er frivillig tvang. Jeg kunne tage til Anger som ligger 10 min kørsel, men jeg har bare sådan en stram hverdag hverdag med 37 timers arbejde, diplom og to børn at de 10 min faktisk er meget

De 10 minutters kørsel frem og tilbage er da hurtigt sparet hvis du kan komme igang med alle dine øvelser, gang på gang frem for at vente? :lol:

Det er også rigtigt. Heldigvis har de et rigtigt lækkert crossfit område med pendlay bars og skiver, at pøblen ikke bruger tid kun på en stang og nogle vægte, så det opvejer det. Men oevervejer kraftigt Anger eller hvidovre styrkeklub
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Reputation point: 80

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster