Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hawaro skrev:Det tyder alt i alt på at du trænger til et nyt program.
Men til dit nuværende program:
Du skal holde skulder og bryst fra hinanden. Du vil aldrig kunne træne optimalt med de to grupper på samme dag, eller dagen efter hinanden. - Da du under bryst træningen bruger skulderen mere end du går og tror. Og dermed ik kan træne optimalt - tungt - skulder, bagefter. Og som du selv også siger, så kan det jo blive utroligt hprdt at træne både tungt skulder og bryst samme dag!
Går ud fra at du ikke har mange dage i ugen hvor du kan træne, siden du har et 2-split.
Hvis du vil tage din træning til et "højere" plan, altså have mere ud af den, vil jeg råde dig til at give din træning mere tid. Minimum tre dage i ugen, og da kan jeg også vedlægge dig et program du kan følge
1. bryst - triceps.
2. Ben - ryg - læg.
3. Skulder - biceps - nakke.
Du skal huske at der skal jo ikke gå alt for lang tid mellem hver gang du træner, og synes bestemt ikke at man kan opnå meget på to dage i ugen, da man mixer mange muskelgrupper sammen, og derved ikke, som du slev siger, opnår en optimal træning.
Minder dig lige om man i din alder vokser en del, med alle hormonerne i kroppen der bare sejler rundt. Udnyt da heller det, og få gang i træningen.
Tag også et kig på din kostplan, nu har jeg ikke set den, men man kan altid forbedre sin kost!
Men prøv dig frem, og giv din træning mere tid.
Hawaro...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster