Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kimaalb skrev:Ja det med at få nok at spise er ikke det helt store problem, nu har jeg også lidt ekstra på sidebenene som der kan tages af ;-)
Men jeg skal helt sikkert vende mig til at jeg ikke bliver så øm dagene efter, de første par uger kunne jeg mærke det i op til 5-6 dage efter.
Jeg må lige prøve igen næsten gang og så se hvordan det går med 36kg igen, men nu burde jeg jo træne progressivt og håndvægtene går ikke til mere end 36kg i det træningscenter jeg er i, skal man så finde nogle andre øvelser, eller skal jeg bare tage flere og flere rep med 36kg?

Kimaalb skrev:Jeg aner ikke hvad min fedtprocent, men jeg har bestemt ikke meget på min lår(udenpå ihvertfald) ;-)
Jeg har altid døjet med at få bukser og lignende som jeg kunne passe bruger 34 i livvidde og så er det ikke nemt at få cowboy bukser med den lårstørrelse.
Min ben er store nok, ønsker dem bestemt ikke større, er bedre jeg træner noget ryg og overkrop. Måske bare holde den nuværende størrelse og så lidt styrke.

Kimaalb skrev:Jeg vil sige at mit mål er 100kg fra de nuværende 109kg, men så er jeg vist også pænt godt hakket ;-)
Jeg skal se om jeg kan få taget nogle billeder en dag, som er ordentlige.
Det skal siges at jeg har jo egentligt trænet lidt ben, men aldrig med tunge vægte. Jeg har løbet på trapper for at blive hurtigere i spurt, til når jeg spiller fodbold. Jeg har forresten tabt mig fra 120kg så dengang kan man selvfølgeligt godt sige at løb på trapper er hård træning ;-) Mener dog stadig at mine ben ikke har ændret sig ret meget i størrelse de sidste par år. Er faktisk lidt træt af deres størrelse, og har næsten altid været det. Men det er da sjovt at forbavse folk med at jeg ikke har trænet ben, når de spørge hvor mange år jeg har dyrket dødløft eller squat og om jeg ligefrem konkurrerer.. ;-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster