Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Alle vores advarsler kan vi nok godt pakke sammen, manden sidder med 40kg for meget, shit jeg ville nok gøre det samme. Men sæt dig ind i hvad du laver, gå ind på bodyhouse.dk og få en snak derinde om det, da de ved lidt mere om det (nogle af dem)
Kør nogle ulovlige fatburners i stedet måske
Jeg ved det er imod forumet at skrive sådan her.. men shit man, jeg føler din smerte..
Men rigtige mænd tager den hårde vej.. og den er ikke dækket med steroider og andre former for as
Der er ingen grund til at ødelægge din krop, for det gør du hvis du bare smider nogle tilfældige steroider i kroppen, kys din lever og dit imun forsvar farvel, hvis du bare kører noget ukendt shit

incognito skrev:Spo skrev:Alle vores advarsler kan vi nok godt pakke sammen, manden sidder med 40kg for meget, shit jeg ville nok gøre det samme. Men sæt dig ind i hvad du laver, gå ind på bodyhouse.dk og få en snak derinde om det, da de ved lidt mere om det (nogle af dem)
Kør nogle ulovlige fatburners i stedet måske
Jeg ved det er imod forumet at skrive sådan her.. men shit man, jeg føler din smerte..
Men rigtige mænd tager den hårde vej.. og den er ikke dækket med steroider og andre former for as
Der er ingen grund til at ødelægge din krop, for det gør du hvis du bare smider nogle tilfældige steroider i kroppen, kys din lever og dit imun forsvar farvel, hvis du bare kører noget ukendt shit
kæft hvor er det bare ikke i orden det der
Hvis manden er tyk er der nok en grund til det. Hvis du bekræfter ham i at han bare skal krudte sit fedt væk, så lærer han jo aldrig hvad det handler om. Tænk dig om!

Spo skrev:Jeg er slet ikke så slem som i tror

Moqensen skrev:Spo skrev:Jeg er slet ikke så slem som i tror
Nej du er værre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster