Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr Stiff skrev:Jeg vil elske dig selv om du har fået briller skath!

Boris Eleiko skrev:Nu vil jeg, her tidligt fredag d. 2 december, bevæge mit trætte, blege, let behåret, og semi-erotisk buttede krop, op til skolen hvor jeg skal have en times zumba med idræt, som opvarmning inden jeg selv skal træne! så er der nok mange der tænker: but why?, og der må jeg erkende, at jeg er blevet farvet af de mange tråde som rookies efter hånden har oprettet her inde, hvor de har nogle, for dem selv, meget kompliceret spørgsmål til hvordan de for deres idols krop. Jeg har i de tråde opdaget at den spæde ungdom i DK, ikke kan distingvere mellem en trænet atlet, og en anorektisk fodboldspiller, og det har præget mig i den retning af, at jeg nu er af den opfattelse, at jeg har noget mit fysiologiske max punkt, når det kommer til både styrke og kropsvolumen, og det har chokeret mig i sådan en grad, at jeg ikke kan se mig selv i spejlet uden at tænke føj. Derfor er jeg begyndt til Zumba, i håb om at jeg kan reducere min helt abnorme muskelmasse, så jeg igen kan blive en fisZ' tr0ld.
Træningen vil jeg poste senere.

Mr Stiff skrev:Boris Eleiko skrev:Nu vil jeg, her tidligt fredag d. 2 december, bevæge mit trætte, blege, let behåret, og semi-erotisk buttede krop, op til skolen hvor jeg skal have en times zumba med idræt, som opvarmning inden jeg selv skal træne! så er der nok mange der tænker: but why?, og der må jeg erkende, at jeg er blevet farvet af de mange tråde som rookies efter hånden har oprettet her inde, hvor de har nogle, for dem selv, meget kompliceret spørgsmål til hvordan de for deres idols krop. Jeg har i de tråde opdaget at den spæde ungdom i DK, ikke kan distingvere mellem en trænet atlet, og en anorektisk fodboldspiller, og det har præget mig i den retning af, at jeg nu er af den opfattelse, at jeg har noget mit fysiologiske max punkt, når det kommer til både styrke og kropsvolumen, og det har chokeret mig i sådan en grad, at jeg ikke kan se mig selv i spejlet uden at tænke føj. Derfor er jeg begyndt til Zumba, i håb om at jeg kan reducere min helt abnorme muskelmasse, så jeg igen kan blive en fisZ' tr0ld.
Træningen vil jeg poste senere.
Hvor danser i zumba og er der nogle lækre babes der er værd at pløje i skidern?

Boris Eleiko skrev:Rows "76%" da jeg ikke kender mit reelle max, startede jeg på den vægt der føltes rigtig.

FJ skrev:Godt at se, du fører log igen![]()
Hvorfor har du skiftet brugernavn?

mic skrev:Boris Eleiko skrev:Rows "76%" da jeg ikke kender mit reelle max, startede jeg på den vægt der føltes rigtig.
Har du seriøst aldrig maxet i rows?!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 120 gæster