Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1138
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1136

Følg bodybuilding.dk på

Smerte efter træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg nærmer mig de 50 og er derfor begyndt at træne lidt styrke træning for at holde kroppen igang. Jeg har fri adgang til trænings center gennem mit arbejde, men har desværre ingen til at hjælpe eller fortælle mig hvordan jeg bør træne. Mit problem er at jeg bag på får meget ondt mellem skulderbladene som stråler op i nakken og en lille smule nedad i ryggen, samt det trækker lidt ud i venstre arm. Jeg selv tror at det måske er Bench Press, Pulldown eller Hammer Curls der måske har skylden. Er der nogen her der kan hjælpe. Jeg er tømrer så er vant til at rører mig og løb indtil for 3/4 år siden ½ marthon til jeg ikke kunne mere pga. ødelagt knæ.
Håber en herinde kan hjælpe.
PÅ forhånd tak Erik

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kan være du køre alt for tungt, når du køre bænkpress. Du kunne evt tag noget vægt af og kører nogle flere gentagelser og reps. Skulderen bliver nemt anstrengt når du kører hammer eller bænk da du køre under de 90 grader, som dine arme burde være, kan medføre en ekstra belastning af skulderne.

Kun et gæt :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster