Som det ser ud lige nu, så skal jeg opereres her til sommer, regner med det bliver omkring uge 26. Jeg skal for anden gang opereres for et overrevet korsbånd, og en masse andet bøvl.
Jeg vil op til operationen træne som jeg ellers ville have gjort, hvis ikke jeg skulle opereres. Men der hvor jeg har mine spørgsmål, er omkring bulk/cut inden operationen, og om træningen efter.
Det kunne være der selv havde det prøvet det, eller om der bare er nogle der har gode råd
Ville det være smartest at bulke op til operationen, og så cutte lidt af efter operationen hvor min træning ikke kan være optimal?
Eller skal jeg cutte ned inden operationen, og så bulke bagefter, hvor jeg måske kan tage lidt muskelmasse på overkroppen?
Eller måske en helt tredje kombination..
Og med hensyn til træningen, kan den slet ikke være optimal de første 2-3 måneders tid, og de første par uger, kommer den til at være helt hen i vejret.
Men er det ikke bare at få trænet overkroppen alt det jeg kan, som jeg ellers ville have gjort?
Og så begynde at træne det ben jeg ikke er opereret i, når jeg engang kan det, med noget one-legged-squat osv.?
Det ben jeg bliver opereret i, vil selvfølgelig blive trænet 2-3 gange om ugen til genoptræning.
Men jeg vil i det hele taget godt høre hvad i har at sige, kritik, ros, råd.. whatever.