Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1433
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

spændte og irreterede øjne!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

hey. jeg har et stærkt problem jeg håber i kan hjælpe mig med. det er mine øjne jeg har problemer med. det forkommer tit når jeg skal koncentrere mine øjne eller når jeg går ude blandt mange mennesker hvor der er mange ting at holde styr på. så er det ligesom mine øjne begynder at spænde og det er ligesom det presser på dem. og så bliver de røde og irriterede og mit syn bliver lidt sløret, og ting jeg ser langt væk begynder at klumpe sig lidt sammen. jeg har prøvet produkter mod, allergi, allergisk øjenbetændelse, øjenbetændelse, hornhindebetændelse, regnbuehindebetændelse, tørre øjne osv, men intet hjælper desværre. har været til flere forskellige øjenlæger, men de siger der intet er galt. er også blevet scannet, men heller intet at komme efter. håber virkelig på god respons på ting som muligvis kan være skyld i mit problem

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg tror at hvis op til flere øjenlæger ikke kan hjælpe dig, så er det nok ikke folk fra et træningsforum du skal have fat i :(

Geografisk sted: Virum

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

der tager du helt fejl min ven. grunden til mine øjensmerter, kan jo forkomme af mange ting. det behøves jo egnetlig ikke være øjnene den er gal med, men en helt anden factor som går ind og påvirker det. det begyndte faktisk lige efter jeg begyndte at træne seriøst for lidt over 1 års tid siden. om det er en tilfældighed ved jeg ikke. håber på nogen kan genkende til mit problem?

Hmm jaok. Det jeg så kunne forstille mig, var at du havde en form for reaktion på kosttilskud el. lign, som du er begyndt på samtidig med træningen.

Måske andre kunne genkende noget, hvis du skriver hvad du spiser af ting og sager (eller bare mad).

Geografisk sted: Virum

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

overhoved ingen andre der har noget at byde ind med? en af grundene til jeg skriver det på et træningsforum, er at jeg måske tror det har noget at gøre med jeg måske mangler nogen form for vitaminer, mineraller eller ligende? og nogen som ved hvilke fødevarer eller tilskud som skulle være gode mod synet? i kan nok se jeg spørger ind til mange ting, men er sku bestemt ikke sjovt at gå rundt sådan her så er lidt desperat må jeg indrømme :(

sådan ser min hverdag ud medhensyn på indtagelse.

kost: havregryn, rugbrød, pasta/ris, kylling, tun, mysli, mælk,

tilskud: 8g kreatin, 70g protein pulver 80%, 1stk. multi vitamin pille (den billige fra netto!)1 stk. jerntilskud, fiskeolie 3000mg.

mængderne afhænger af cut eller bulk, men spiser stort set altid de samme fødevarer. kan det være mangel på noget, eller måske en form for forgiftningen af en slags

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster