Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1015
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

Spg. Ang. split og cyklus

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har lige to uafhængige spørgsmål.:
1) Når man anvender progression, så gør man det vel kun i de 3 store, eller hva? Jeg tænkte bare det ville være meget besværligt at skulle regne ud, hvis man skulle finde den rigtige vægt for alle øvelser??
Hvis dette er rigtig antaget.. Så går jeg også ud fra at man bare klør på i de andre øvelser?

2) Angående træningsprogram.. De sidste par steder jeg har læst herinde, så er der meget snak om alle de split programmer. 2-3-4-5 osv ;) og selvf fullbody. (Det er mit indtryk at mange, i hvert fald mindre erfarene, hellere vil have 2 eller 3splits programmer?) - men alligevel:
Kunne man ikke lave et program hvor f.eks.
Dag 1: 3-split
2: 3-split
3: 3-split
4: fri
5: 2-split
6: 2-split
7: fri
forfra..
Ville lige se om der var nogle fordele eller ulemper ved at mixe det på den måde?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Så man kører altså progression i alle øvelser/muskelgrupper? og ikke kun de 3 store som jeg troede..

mht. træningsprogrammet, så havde jeg bare tænkt mere generelt og ikke bare for mit vedkommende. men træner slet ik i øjeblikket men håber på snart at komme igang ;) (så mit niveau er selvf ik særlig højt ;) )

Det var bare fordi jeg ikke har set et lign. forslag før, så skulle jeg se om der var nogen modargumenter for noget i den stil.

Lithium skrev:Jeg kan normalt godt lide hypotetiske spørgsmål, men skal vi ikke snakke om det når du begynder at flytte stål i stedet for tangenter ?

Tjo måske.. :) Ved ikke om jeg har brug for flere svar eller snakke mere om lige præcis det her ;) Men tak for hjælpen indtil nu.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster