Jeg er her i det nye år begyndt at være mere bevidst om, hvad jeg spiser og prøver for så vidt muligt at få en masse indenbords da jeg gerne vil bulke. Jeg er også begyndt på et nyt program som kører godt. I starten tog jeg måske 1,5 kg på, men har nu igen smidt et halvt kg, men jeg undrer mig lidt for på min krop kan jeg se betydelig forskel især på armene og på mit bryst, og folk har da også sagt til mig at det kan ses, men jeg undrer mig bare over, at vægten ikke stiger? Hvis man gainer muskelmasse så burde vægten vel stige, og hvis ikke den gør det, så gainer man vel ingenting, og så må det jo være indbildning at jeg er blevet større? Det skal lige siges, at min fedtprocent er meget lav, har ikke et præcist tal, men meget lav, og tror derfor ikke at grunden til min vægt er stabil skyldes tabt fedt og gainet muskelmasse. Er det bare indbildning når jeg kigger mig i spejlet og mener at jeg har fået mere masse på arme og bryst?
På forhånd tak

. Jeg er også steget rimelig godt i de fleste øvelser, og netop derfor forstår jeg ikke mit problem med vægten