Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1121
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1118

Følg bodybuilding.dk på

Spørgsmål til bodybuildere & fitnessudøvere (Projektopgave)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej,

En ven & jeg er i øjeblikket i gang med at skrive en projektopgave (9. klasse) om miljøet blandt bodybuildere/fitnessudøvere, og derfor har vi nogle spørgsmål som vi søger svar på.

Du kan sende dine svar som et svar her på tråden, svare med en besked her, eller du kan sende mig en email med dine svar på patrickbompersonal@gmail.com

Spørgsmål henvendt til bodybuildere:

- Hvornår startede du med at træne, og hvad var din motivation/din grund til at starte?
- Hvad er dit mål, og har det ændret sig igennem din tid som bodybuilder? (Konkurrence osv.)
- Hvor ofte træner du, og hvor mange timer tror du du bruger i et fitnesscenter? (pr uge f.eks)
- Hvordan er din dagligdag blevet påvirket af din øgede træning?
- Har din træning påvirket dig psykisk? (Øget selvværd f.eks)

- Beskriv kort atmosfæren i det fitnesscenter du træner i. (Snakker man? Kender du de andre der bruger centeret?)

Spørgsmål henvendt til fitnessudøvere:

- Hvornår startede du med at udøve fitness, og hvad var din motivation/din grund til at starte?
- Vil du tabe dig eller opbygge muskler?
- Hvad er dit mål, og har det ændret sig?
- Hvordan er din dagligdag blevet påvirket af fitness? (har du f.eks mere energi i dagligdagen end du havde før?)
- Er du blevet påvirket psykisk? (Selvværd f.eks)

- Beskriv kort atmosfæren i det fitnesscenter du træner i. (Snakker man? Kender du de andre der bruger centeret?)

Håber der er nogen der tager sig tid til at svare på spørgsmålene! :dance:

Tak på forhånd!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

- Hvornår startede du med at udøve fitness, og hvad var din motivation/din grund til at starte?

Jeg startede i 1999 med at træne så en 12 - 13 år siden og min motivation var at jeg ikke ville være en spinkel dreng resten af mit liv. Jeg havde nogle kropsidealer og dem ville jeg forsøge at nå.

- Vil du tabe dig eller opbygge muskler?

Jamen en kombi :) Jeg vil se hvad jeg kan opnå i form af lav fedt % og maksimal muskelmasse

- Hvad er dit mål, og har det ændret sig?

Ja mine mål har ændret sig. De første år var målet at blive så buff som overhovedet muligt, men med alderen tænker jeg mere på overall fitness. Træner dog stadig i centret efter muskelvækst, dyrker bare det mere cardio.

- Hvordan er din dagligdag blevet påvirket af fitness? (har du f.eks mere energi i dagligdagen end du havde før?)

I starten da jeg ikke dyrkede cardio og tog små 15 kilo på, blev jeg mere doven, men kan godt mærke at cardio hjælper overall på energien :)

- Er du blevet påvirket psykisk? (Selvværd f.eks)

Puha svært at sige om det er årene der er gået eller pga. bodybuilding :)
Hjælp andre og tjen penge på det. http://www.slavehandel.dk
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

- Hvornår startede du med at træne, og hvad var din motivation/din grund til at starte?
Startede i slutningen af 9. klasse, jeg var ved at være træt af holdsport og ville gerne ud og dyrke noget hvor det hele afhang af mig selv. Motivationen kom løbende med resultaterne.

- Hvad er dit mål, og har det ændret sig igennem din tid som bodybuilder? (Konkurrence osv.)
Jeg har ikke noget decideret mål, det eneste mål jeg har er bare fremgang i min træning både kropsmæssigt og styrkemæssigt.

- Hvor ofte træner du, og hvor mange timer tror du du bruger i et fitnesscenter? (pr uge f.eks)
1½ time 6 gange om ugen.

- Hvordan er din dagligdag blevet påvirket af din øgede træning?
Jeg spiser meget mere sundt, har mere energi i hverdagen og føler egentlig bare jeg har et større overskud generelt.

- Har din træning påvirket dig psykisk? (Øget selvværd f.eks)
Det har vel givet lidt øget selvtillid, men ikke noget vildt og voldsomt.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Squat: 80.00

Vi takker for svarene!