Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1649
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1646

Følg bodybuilding.dk på

StackPump ulovligt?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense C

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad skal du dog bruge det til? Der er ingen nem ved til vægttab - så der er ikke andet end at træne ordenlig og spise fornuftig.
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Bay skrev:Hvad skal du dog bruge det til? Der er ingen nem ved til vægttab - så der er ikke andet end at træne ordenlig og spise fornuftig.

Det er jeg klar over der ikke er. Der er heller ingen nem vej til at træne sig større, men alligevel spiser man protein, glutamin og creatin.

Geografisk sted: Odense C

ChickenChest skrev:- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?

Hvis det indeholder Ephedrin, så kan du være ret så sikker på at du ikke kan købe det lovligt her i landet, det er dog muligt at købe via andre EU lande ret så lovligt. Du skal dog ikke være sikker på kvaliteten og hvad de putter i de piller, fordi det kan du ikke nødvendigvis stole på. Og bli'r du syg af et eller andet lort du køber, ja så er det altså ikke den danske regerings ansvar, det er dit eget.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Mike2468 skrev:
ChickenChest skrev:- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?

Hvis det indeholder Ephedrin, så kan du være ret så sikker på at du ikke kan købe det lovligt her i landet, det er dog muligt at købe via andre EU lande ret så lovligt. Du skal dog ikke være sikker på kvaliteten og hvad de putter i de piller, fordi det kan du ikke nødvendigvis stole på. Og bli'r du syg af et eller andet lort du køber, ja så er det altså ikke den danske regerings ansvar, det er dit eget.

Mærkelig kommentar at komme med #-o

Alle har ret til gratis lægehjælp i dette land og det er iøvrigt totalt overdrevet i denne sammenhæng..

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Matt skrev:
Mike2468 skrev:

Alle har ret til gratis lægehjælp i dette land og det er iøvrigt totalt overdrevet i denne sammenhæng..

hvad tænker du på når du siger lægehjælp? Jeg mener bare at man ikke kan stole på kvaliteten af slankepiller købt i andre lande. Doseringen kan man heller ikke stole helt på så vidt jeg har fået at vide.

Mike2468 skrev:
Matt skrev:
Mike2468 skrev:

hvad tænker du på når du siger lægehjælp? Jeg mener bare at man ikke kan stole på kvaliteten af slankepiller købt i andre lande. Doseringen kan man heller ikke stole helt på så vidt jeg har fået at vide.

Men hvorfor slankepiller :roll: :roll:
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Han siger jo stackpump eller hvad det hedder. Er lidt ligesom Therma Power, det er et ephedrin produkt, og så os højst sansynligt ment som et produkt til vægttab :roll:.

Jeg vil give de andre ret i denne sammenhæng.

Slankepiller kan jeg så sige er noget HELT andet end proteinpulver som du nævner fx.

Proteinpulveret er hverken udviklet for at få bedre træningsmuligheder eller andet i den sammenhæng. Det er kosttilskud for at du kan få den rette mængde protein hvis du ikke selv magter at spise det!

Jeg er intet geni på dette område, jeg kan kun tale fra det jeg har oplevet.

Min mor prøvede for 3 år siden at spise nogle slankepiller der i følge de danske myndigheder skulle være de "bedste" (mindst skadelige) slankepiller.

Men efter en uges brug blev min mor meget utidig, fik svedeture, fik kvalme og blev svimmel.

Hvad skete der da hun stoppede med at proppe kunstige ting i hende? Det stoppede !
Formålet er ikke at blive stor, det er styrke :)

Geografisk sted: Kbh

david2770 skrev:Jeg vil give de andre ret i denne sammenhæng.

Slankepiller kan jeg så sige er noget HELT andet end proteinpulver som du nævner fx.

Proteinpulveret er hverken udviklet for at få bedre træningsmuligheder eller andet i den sammenhæng. Det er kosttilskud for at du kan få den rette mængde protein hvis du ikke selv magter at spise det!

Jeg er intet geni på dette område, jeg kan kun tale fra det jeg har oplevet.

Min mor prøvede for 3 år siden at spise nogle slankepiller der i følge de danske myndigheder skulle være de "bedste" (mindst skadelige) slankepiller.

Men efter en uges brug blev min mor meget utidig, fik svedeture, fik kvalme og blev svimmel.

Hvad skete der da hun stoppede med at proppe kunstige ting i hende? Det stoppede !

Ordet ''Slankepiller'' Skal tages med et gran salt, Der er som regel tale om det uden ephedrin, og det dem med ephedrin. Når vi taler om extreme resultater, så er der tale om at dem uden ephedrin ikke virker, og dem med - virker. Ikke sagt at jeg deler den mening, fordi jeg mener selv dem uden ephedrin, virker: bare ikke på samme måde.

Jeg har prøvet Ephedrinholdige produkter, og det kan godt være de indeholder ephedrin, men det er stadig ikke mirakel produkter, og de kræver stadig et kalorieunderskud, og en ordentlig kostplan, for at du taber dig. Det er ligegyldigt hvilke piller, man æder, så ændrer det ikke på at man må ændre sin kost til det rigtige, for at tabe sig. Hvis man tror man kan æde nogle thermapower, og tabe sig ved at æde burgere og chips, så får man sig et grimt shock :wink:.

Jeg forstår ingengang at emnet bliver oprettet, da du jo godt selv ved at kosten er den bedste vej frem.

At spille piller virker på mig som manglende motivation.

Jeg er i øjeblikket på en kostplan hvor der INTET hvidt brød og hvidt sukker er i!

Hopper du på en rigtig sund kostplan med 600 gram grønt om dagen og ingen slik spiser! vil jeg garantere dig at du taber 1 kg om ugen.

david2770 skrev:Jeg forstår ingengang at emnet bliver oprettet, da du jo godt selv ved at kosten er den bedste vej frem.

At spille piller virker på mig som manglende motivation.

Jeg er i øjeblikket på en kostplan hvor der INTET hvidt brød og hvidt sukker er i!

Hopper du på en rigtig sund kostplan med 600 gram grønt om dagen og ingen slik spiser! vil jeg garantere dig at du taber 1 kg om ugen.

Hvad taler du om? Jeg oprettede ikke den her tråd. Og jeg kender selv alt til vægttab, og selvom man er inde i sagerne, og har tjek på sin kostplan, så kan man godt stadig bruge pillerne som et tilskud til en fungerende kostplan. Piller er altså ikke kun noget folk der ''ikk kan finde ud af det'' bruger. Når du når ned på en fedtprocent på 15% og vil ned på 10%, så kan jeg love dig for at du ikke ''bare'' taber et kilo om ugen. Det er sku svært når du når dertil.

ChickenChest skrev:
Bay skrev:Hvad skal du dog bruge det til? Der er ingen nem ved til vægttab - så der er ikke andet end at træne ordenlig og spise fornuftig.

Det er jeg klar over der ikke er. Der er heller ingen nem vej til at træne sig større, men alligevel spiser man protein, glutamin og creatin.

Det er denne kommentar jeg snakker om :)

Jeg ved skam godt det ikke er dig der har oprettet tråden. :)

Desuden synes jeg du bringer nogle vigtige punkter frem i dine indlæg i denne tråd, så intet var rettet mod dig :)

david2770 skrev:
ChickenChest skrev:

Det er denne kommentar jeg snakker om :)

Jeg ved skam godt det ikke er dig der har oprettet tråden. :)

Desuden synes jeg du bringer nogle vigtige punkter frem i dine indlæg i denne tråd, så intet var rettet mod dig :)

Nåårrh, min fejl. Jeg må have misforstået det så :wink:.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster