Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Hvad skal du dog bruge det til? Der er ingen nem ved til vægttab - så der er ikke andet end at træne ordenlig og spise fornuftig.

ChickenChest skrev:- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?

Mike2468 skrev:ChickenChest skrev:- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?
Hvis det indeholder Ephedrin, så kan du være ret så sikker på at du ikke kan købe det lovligt her i landet, det er dog muligt at købe via andre EU lande ret så lovligt. Du skal dog ikke være sikker på kvaliteten og hvad de putter i de piller, fordi det kan du ikke nødvendigvis stole på. Og bli'r du syg af et eller andet lort du køber, ja så er det altså ikke den danske regerings ansvar, det er dit eget.

Matt skrev:Mike2468 skrev:ChickenChest skrev:- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?
Hvis det indeholder Ephedrin, så kan du være ret så sikker på at du ikke kan købe det lovligt her i landet, det er dog muligt at købe via andre EU lande ret så lovligt. Du skal dog ikke være sikker på kvaliteten og hvad de putter i de piller, fordi det kan du ikke nødvendigvis stole på. Og bli'r du syg af et eller andet lort du køber, ja så er det altså ikke den danske regerings ansvar, det er dit eget.
Mærkelig kommentar at komme med![]()
Alle har ret til gratis lægehjælp i dette land og det er iøvrigt totalt overdrevet i denne sammenhæng..

Mike2468 skrev:Matt skrev:Mike2468 skrev:ChickenChest skrev:- JEg søger noget der hedder stackpump, lidt ligesom Thermapower, nogen der ved hvor det kan købes og er det ulovligt?
Mærkelig kommentar at komme med![]()
Alle har ret til gratis lægehjælp i dette land og det er iøvrigt totalt overdrevet i denne sammenhæng..
hvad tænker du på når du siger lægehjælp? Jeg mener bare at man ikke kan stole på kvaliteten af slankepiller købt i andre lande. Doseringen kan man heller ikke stole helt på så vidt jeg har fået at vide.

david2770 skrev:Jeg vil give de andre ret i denne sammenhæng.
Slankepiller kan jeg så sige er noget HELT andet end proteinpulver som du nævner fx.
Proteinpulveret er hverken udviklet for at få bedre træningsmuligheder eller andet i den sammenhæng. Det er kosttilskud for at du kan få den rette mængde protein hvis du ikke selv magter at spise det!
Jeg er intet geni på dette område, jeg kan kun tale fra det jeg har oplevet.
Min mor prøvede for 3 år siden at spise nogle slankepiller der i følge de danske myndigheder skulle være de "bedste" (mindst skadelige) slankepiller.
Men efter en uges brug blev min mor meget utidig, fik svedeture, fik kvalme og blev svimmel.
Hvad skete der da hun stoppede med at proppe kunstige ting i hende? Det stoppede !

david2770 skrev:Jeg forstår ingengang at emnet bliver oprettet, da du jo godt selv ved at kosten er den bedste vej frem.
At spille piller virker på mig som manglende motivation.
Jeg er i øjeblikket på en kostplan hvor der INTET hvidt brød og hvidt sukker er i!
Hopper du på en rigtig sund kostplan med 600 gram grønt om dagen og ingen slik spiser! vil jeg garantere dig at du taber 1 kg om ugen.

ChickenChest skrev:Bay skrev:Hvad skal du dog bruge det til? Der er ingen nem ved til vægttab - så der er ikke andet end at træne ordenlig og spise fornuftig.
Det er jeg klar over der ikke er. Der er heller ingen nem vej til at træne sig større, men alligevel spiser man protein, glutamin og creatin.

david2770 skrev:ChickenChest skrev:Bay skrev:Hvad skal du dog bruge det til? Der er ingen nem ved til vægttab - så der er ikke andet end at træne ordenlig og spise fornuftig.
Det er jeg klar over der ikke er. Der er heller ingen nem vej til at træne sig større, men alligevel spiser man protein, glutamin og creatin.
Det er denne kommentar jeg snakker om![]()
Jeg ved skam godt det ikke er dig der har oprettet tråden.
Desuden synes jeg du bringer nogle vigtige punkter frem i dine indlæg i denne tråd, så intet var rettet mod dig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster