Søger 2-3 personer i Aalborg til at team op og dele vores passion for sporten
Om mig selv
Mit navn er Chris Andersen og jeg er 25 år og jeg bor i Aalborg. Min store passion er bodybuilding og videnskaben bag både træningen og kosten.
Jeg har trænet i lidt over 3 år nu. Haft sine bump på vejen med skader og er så småt ved, at komme over en skulderskade, men min passion for sporten og den motivation og dedikation jeg har der siger spar 2, så har det aldrig fjernet min lyst til, at blive bedre og klogere dag for dag.
Jeg prøver hele tiden, på at blive bedre og klogere. Jeg har ingen baggrund med en træningsuddannelse (ENDNU), men har brugt min tid på, at sætte mig ind i manges filosofier om sporten og jeg holder mig ”up to date” med al data der er, at hente fra videnskaben.
Jeg har lige færdiggjort ”Eric Helms” to e-bøger om ”The muscle and strength pyramid” og var til Layne Nortons weekend seminar i Århus sidste Maj.
Det er selvfølgelig kun en let start, men bygger på dag for dag.
Jeg er nået til et punkt nu hvor jeg vil tage det næste step. For det her er kun starten. I forbindelse med det vil jeg prøve, at finde personer, som har den samme tankegang som mig og passion for sporten, men som ikke er bange for konstant, at lære noget nyt. Om det er træningsteknikker eller nyt data fra videnskaben, som er relevant for, at effektivere vores træning og kost endnu mere.
Projektet
Selve det projekt jeg har i sinde, at få op at stå er, at finde 2-3 personer HELST af begge køn (simpelthen for, at få forståelsen af begge køns anatomi og kunnen, så man kan bruge den viden til, at i fremtiden, at personlig træne andre af begge køn med forståelsen for hvad der er muligt og ikke er og hvor grænserne er).
Ideen med, at finde 2-3 personer er, at lave et lille fællesskab eller med andre ord et team. Vi træner sammen min. ¾ af ugens træninger sammen. Helst alle da det vil give et bedre fællesskab.
Det også meningen, at vi samles til, at tage til andre byer og prøve deres træningscentre, tage til seminarer og mødes til food preps og hvis alt går godt tage til en expo i udlandet 1 gang om året.
Det fællesskab som det her skal give er for hele tiden, at bygge på ens kunnen og viden inden for sporten samtidig med, at man får nogle nye venner, som har samme passion, som en selv.
Den udvikling vi skal have sammen vil være med til, at udvikle os, som personer og gøre, at vi hele tiden bygger på og fokuserer på vores styrker samtidig med, at man har det sjovt.
Mål
Projektet skal have små delmål, som vi aftaler sammen, men der skal være en gulerod for enden af snoren og det er, at stå på scenen om små 3 år. Ja 3 år er der måske længe til, men ved, at sætte det til den tid, så vil der være rigelig med tid til, at opbygge en vild fysik. Vil ikke bare stå på scenen for, at have prøvet at være der, men for at vinde
Al den erfaring og viden vi vil få vil styrke os og skabe muligheder for os i sporten på et større plan.
Vi skal presse os til grænsen hele tiden og vores drømme SKAL skræmme os ellers er de ikke store nok.
Vi er unge og har tiden nu til, at konstant, at bygge på og hustle derudad. Man skal være stolt af hvad man laver, men aldrig tilfreds!
Krav
Det lyder voldsomt, at sætte ”krav” på de personer jeg leder efter, men det er for, at sikre, at det er noget for dig og det er helhjertet.
Krav til de personer er:
1. Min. 2-3 års træningserfaring.
2. Bosiddende i eller tæt på Aalborg.
3. Stor passion for levestilen.
4. Lever levestilen og spiser generelt sundt.
5. Tager det seriøst – minimal alkohol.
6. Sætter pris på videnskaben bag.
7. Ikke bange for konstant, at lære noget nyt.
8. Holder sig opdateret – bøger og nyt data.
9. Finder tiden til, at kunne være med (Der vil altid opstå noget, som gør man må melde fra en gang imellem, men ellers er det 100% commitment!).
Træningerne vil forgå i Fitness World på Langagervej (Aalborg Øst) eller på Vesterbro (Aalborg Centrum).
Hvis du har bil er jeg mere end velkommen til, at ramme et bedre center, da Fitness World har sine begrænsninger. Gym & Fitness ude i Gug ville helt klart være en mulighed.
Jeg træner selv pt. 6 gange om ugen, men vi sætter os ned sammen og finder en måde, så vores personlige træningsprogrammer og filosofier passer sammen. Det gør, at vi nødvendigvis ikke træner det samme den gældende dag, men vi alle er der og støtter hinanden med, at spotte eller give tips og råd – og give en positiv vibe.
Jeg håber, at der er nogen, som er interesseret og håber både, at høre fra mænd og kvinder.
For spørgsmål eller en mere uddybende udgave er i mere end velkomne til, at kontakte mig på min email:
chrisphja@gmail.com
Mærk med ”interesse for bodybuilding projekt”.
Der vil ydermere være møder og mulighed for, at snakke med mig over mobilen, men det vil jeg komme ind på i mit svar på din email.
Selvfølgelig også mere end velkommen til, at kommentere på det nedenfor.
Mvh.
Chris Andersen