Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tongotjallan skrev:Hej alle på BB (har haft tidligere bruger her har bare glemt kode og brugernavn) Jeg skal til at starte i skole igen efter jeg dumme mig gevaldigt sidste år og har så ikke gået i skole det her år (efter 9 klasse) Jeg har søgt ind på det frie gymnasium og på Christianshavns gymnasium. Men inden jeg starter har jeg gået lidt og tænkt over hvilken slags typer man kommer til at gå i klasse med. Er der nogen af jer der går der eller har gået det som ved lidt om hvilken slags typer man kommer til at gå med? Jeg synes det med at man går i klasse med nogen som man passer godt sammen med betyder meget når man skal tilbringe 3 år med dem.
Mine "Fordomme" er er lidt at på det frie gymnasium er det bare punkere og emo'er der går og ikke rigtig de typer jeg passer sammen med?
Et andet er hvis der er nogen der har gået på det frie ved i så hvor mange studie turer man kommer på? Min ven som gik på Ballerup HHX var både i Barcelona og in Firenze.
Jeg har søgt ind på Medie fag's linjen og har endnu ikke fået af vide hvor jeg er optaget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster