Jeg er en dreng på femten nu her, som skal til at begynde i fitness igen. Efter jeg har haft en del arbejde og skole at se til, men nu er jeg ved at få styr på tingene og en oversigt over alt. Men jeg går til crossfit 2. gange om ugen, ellers laver jeg ligenu ikke så meget. Men jeg vil jo selvfølgelig gerne blive en større dreng, og har altid været ham den hurtige og tynde dreng. Og jeg er egentligt godt træt af at være den tynde dreng. Jeg har som sagt gået i fitness i cirka 2-3. måneder på et tidspunkt, men så fik jeg en masse arbejde og prøver at se til, og blev lidt for doven. Så nu vil jeg gerne have hjælp at jer drenge, hvordan jeg kommer op på hesten, og bliver lidt mere markeret og stærkere gerne til sommer og fremover!

Jeg vil lige fyre en masse spørgsmål af, som jeg håber I ved noget til!
1. Hvad er bedst at spise og hvornår? Hvis jeg siger jeg går i skole fra 8:20 til 14:40, og så et par dage til 13 & 14.
2. Er der nogle protein ting, der vil hjælpe mig? Jeg har allerede proteinpulver!
3. Hvor tit må man træne og hvor langtid skal man holde pause? Hvis nu jeg har chestday, legday osv..
4. Er det muligt at jeg vil kunne få en flot og markeret krop til sommer?
Skal lige siges at jeg er en dreng på 62-63 kilo, 183.5cm og min BMI ligger lige præcis lige under, undervægtig. Meget tæt på normalvægtig.
5. Er der nogle tips eller tricks I gerne vil dele med mig?

- Tusind tak på forhånd!