Så er det ved at være tid til at påbegynde træningen igen efter en knæ operation har holdt mig ude i snart 7 uger. Jeg har næsten lige smidt krykkerne og må gå normalt igen. Eftersom jeg ikke rigtig har brugt det opereret ben i 7 uger, er den tynd som en tændstik, så nu er det op til genoptræningen at sparke musklerne i gang igen.
Ligevægts indtag:
Beregnet ud fra 23 år - 185 cm høj - 65 kg (har tabt knap 5kg på 7 uger) = 2070, med siddende arbejde og meget lidt aktivitet (er stadig sygemeldt) Derfor går jeg efter at bulke på ca. 2370 eller over.
Kostplan som følgende:
Jeg har gjort tidspunkterne vejledende da det kan variere. Det samme med mængde, men det er sat i underkanten over hele linjen. Aftensmaden har jeg undladt at skrive med da der også er andre som skal spise med. Det er dog altid sundt og mest kød og kartofler.
Træningsprogrammet som følgende:
Mandag:
Bryst/skulder/Triceps
Tirsdag:
Ryg/Biceps/Mave
Onsdag:
Ben + valgfri
Torsdag:
Bryst/skulder/Triceps
Fredag:
Ryg/Biceps/Mave
Jeg "træner" ben hver dag, hvor det bliver cykling med belastning + øvelser fra fysioterapeuten. Eftersom jeg træner i et meget lille center, og ikke kan flytte særlig mange kilo på benet endnu, har jeg sat det til valgfrie øvelser dog mest frivægt eller siddende sæt.
Gode råd modtages med kyshånd!

-