Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1043
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1040

Følg bodybuilding.dk på

Stiv ryg + dødløft, hjælp

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle sammen :)
Er ny bruger på forum, har dog været forbi og læst et par gange og tænkte at jeg burde få oprettet en bruger :)

Tja altså, jeg er først lige startet I fitness her for nogle uger siden fra lidt over 2 års pause, og har tænkt mig I stedet for at lave maskin / håndvægt øvelser vil jeg også begynde på noget seriøst (og tungt så snart jeg har fået indlært det så jeg ikke udsætter mig selv for ie. rygsmerter) squat, dødløft og bænkpres.

Har dog det problem... Jeg har en stiv ryg, og det giver altså en del problemer nu hvor jeg gerne vil begynde med at dødløfte, det sker når jeg skal have fadt i stangen og når jeg skal ligge den ned igen, når jeg først har fået stillingen inden jeg får fadt i stangen kører det fint nok under repsne..
Så tænkte om der måske var nogle metoder jeg kunne bruge for at ikke have en stiv ryg, eller kommer det med tiden så stillingen er der med ryggen uden man skal bøvle med det? :)

mvh,
Nikolaj
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Forøg din smidighed ved udstrækning af baglåret mens du holder lænden ret, enten dynamisk eller statisk. I mellemtiden kan du køre dødløft fra nogle skiver så du ikke runder lænden og i en periode efter fjerner flere og flere skiver så du til sidst ender med at køre dødløft fra gulvet.

Kostplan: Ingen kostplan

TJ91 skrev:Forøg din smidighed ved udstrækning af baglåret mens du holder lænden ret, enten dynamisk eller statisk. I mellemtiden kan du køre dødløft fra nogle skiver så du ikke runder lænden og i en periode efter fjerner flere og flere skiver så du til sidst ender med at køre dødløft fra gulvet.

Ok :) Tak for hurtig respons :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 120.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online