Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1377
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1376

Følg bodybuilding.dk på

'Større Arme På 12 Uger'-Log

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Hey BB.dk og alle andre derude der kigger på :)

Jeg er ret ny her på sitet, nærmere sagt har jeg haft en profil i 3 dages tid nu . Så hvorfor ikke prøve sig med sidens mange faciliteter. :) Men inden vi går igang med loggen, kan jeg lige smide et par fysiske informationer op omkring mig selv, så i lige ved, hvem der sidder bag skærmen ;)

Jeg er 16½, med en højde på omkring de 183-184 cm og på badevægten har jeg solide 79 kg.
Jeg har spillet basketball siden jeg var 12, og jeg har styrketrænet i fitness center i omkring 1 år.
Det første halve år af styrketræningen var det lidt spild af tid, da jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle, eller hvordan jeg skulle forbedre mig. Men da jeg så småt fik lidt hjælp fra nær og fjern, begyndte jeg at konstruere min træning i det seneste halve år, så jeg faktisk vidste hvad jeg skulle osv.

Nu har jeg så lavet et nytårsforsæt med mig selv, at inden jeg fylder 17, d. 9 september skal jeg have six-packen en smule mere frem samt en smule større brystkasse og en del større overarme, hvilket nok lyder lidt idiotisk, at man skal bruge et løfte til at få sig selv til at træne, men jeg er ret så sikker på, at jeg ,i løbet af ingen tid, ikke vil tvinge mig selv til at træne mere, men træne af egen fri vilje. Jeg skal som sagt bare lige igang. ;)

Jeg har aldrig nogensinde prøvet et træningsprogram før, så dette bliver rent eksperimentalt, men jeg håber det går godt i de 12 uger træningsprogrammet står på. Jeg har nemlig researcher lidt på sitet i de par dage, hvor jeg som sagt har haft en bruger. Og der stødte jeg på træningsprogrammet Større Arme På 12 Uger-programmet under Artikler-Træningsprogrammer. Da jeg fik læst aaaaaalt det igennem godt og grundigt, og fik forstået det ordentligt, gik jeg igang med at sætte det ind i et excel ark, så det blev en del mere overskueligt. Jeg vil lægge et screenshot ind her en af de følgende dage, så i andre kan det.

Jeg vil selvfølgelig blive ved med at opdatere hver trænings-pas/-dag, og vi kan jo fint begynde med første dag af programmet.

Mandag

5x5 Bench Press - 55 kg.
5x5 Military Press - 30 kg.
10x10 French Press - 25 kg.

Selvfølgelig lyder det ikke af så meget for de større herinde på sitet, men af den størrelse som jeg har, er det et godt startpunkt. :)

Som sagt kan man læse Større Arme På 12 Uger programmet igennem, for at få en mere struktureret beskrivelse af det. Da 3 øvelser på et træningspas ikke lyder af så meget. Men overordnet set, har træningen jo fokus på armene. Altså Triceps, Biceps, og en smule underarm, hvilken latinsk betegnelse jeg ikke lige husker.

Denne log er ikke skrevet pga. opmærksomhed osv. Jeg har rent og skær skrevet den for at få feedback på programmet, træningen, hvad jeg kunne begynde på efter osv.

Håber der kommer en smule lyd fra jer, her på bb.dk ;)

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Så blev det andendagen af programmet .

Tirsdag

5x5 Squat 55 kg.
5x5 Bent-over Barbell Row 30 kg.
10x10 Barbell Curls 20 kg.
3x10 Dumbbel Curls - 12 kg. i hver Hånd.

Som sagt er dette ikke meget, for det veltrænede menneske, men det er en start for mig. :)

Hej Daniel, velkommen til logland!

Hvad syntes du om programmet indtil videre?
Min log er mere uduelig end mic's.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Aalborg Styrkeløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Kostplan: Vis kostplan

Tusind Tak! :)

Indtil videre kører det meget godt, da det er overskueligt hvad planerne er hver dag, og at træningspassene kun tager ca. 1 time. Så det bare super! men nu må vi se hvad der sker senere hen. :)

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 90 gæster